Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Pazarlamacılar MAC Summit’te güncellendi
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde, “Shift Your Mind” ana temasıyla gerçekleştirilen “Marketing Analytics & Cognitive (MAC)” zirvesi, pazarlama sektörünü güncelledi! Pazarlama analitiği ve bilişsel teknolojilerin pazarlama sektöründeki dönüştürücü gücünün gerçek veriler ve trendler üzerinden konuşulduğu zirve bu alanda yapılan ilk ve tek etkinlik olma özelliğiyle de öne çıktı. Algoritmalar ve ileri teknolojik araçların nasıl birer pazarlama aracına dönüştüğüne de ışık tutan Marketing Analytics & Cognitive (MAC), 27 Nisan’da tüm izleyicilere açık olarak Marketing Türkiye web sitesiyle YouTube, Twitter ve Facebook hesaplarından canlı olarak yayınladı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Instagram kendini yenilemeye devam ediyor!
Çevik metotlar uygulayarak kendisini sürekli güncel tutmayı başaran Instagram; kullanıcıları sıkılmadan uygulama içinde daha fazla vakit geçirebilsinler diye iki yeni özelliğini test ediyor. Canlı yayın ve hikâyelere gelmesi beklenen özelliklerin yakın zamanda kullanıma sunulması bekleniyor…
Gençler uyarıyor: “Öyle Söyleme!”
Abdi İbrahim Otsuka’nın ruhsal hastalıklarla yaşayan bireylere yönelik dilde damgalamayı önlemeyi amaçlayan “Öyle Söyleme” hareketinde yeni dönem başladı. Proje kapsamında yürütülen “Gençler Sıra Sizde” programının birinci ayağında gönüllülere damgalama ile ilgili eğitim verildi. Lise ve üniversite öğrencileri arasından seçilen gençler, “Öyle Söyleme Elçisi” sertifikasını aldı. Gençlerin sosyal medya hesaplarından paylaştıkları, otizm ve şizofreni farkındalığına ilişkin mesajlar, 2 ayda 40 bin kişiye ulaştı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Apple, Facebook’a acımadı!
Bu hafta iPhone ve iPad’lere gelen yeni bir özellik Apple ile Facebook arasında büyük bir anlaşmazlığın da alevlenmesine yol açtı. Yeni özellik sayesinde kullanıcılar, Facebook gibi uygulamalar tarafından toplanan verilerin ticari amaçla kullanılmasına “Hayır” diyebilecek. Bu da kullanıcı verileri ve bunların yönlendirdiği reklamlardan büyük kâr elde eden Facebook’un tepkisini çekiyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Tam kapanma kararı tek yön bilet aramalarını yüzde 93 arttırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası yaptığı tam kapanma ve şehirler arası seyahat kısıtlamasıyla ilgili kararlar, yaklaşan Ramazan Bayramı öncesi şehir değiştirmek isteyenleri online bilet aramasına yöneltti. Kararın açıklanmasıyla birlikte Enuygun’dan yapılan bilet aramalarında ciddi bir artışın meydana gelirken yapılan açıklamalarla beraber Enuygun’dan yapılan uçak bileti aramaları 6,5 kat arttı. Otobüs bileti aramaları da 15 katına çıktı. Uçak bileti arayanların yüzde 93’ü tek yön biletleri tercih etti.
Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ.