Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Dünyanın mutluluk haritası!
“Mutlu musun?” Kulağa ve dile oldukça basit gelen bu sorunun aslında ne denli karmaşık ve yanıtlaması güç bir soru olduğunu hepimiz biliyoruz. İhtiyaçları ve istekleri karşılamak için yeterli paraya sahip olmanın nispeten mutlu ve rahat bir yaşam sürmeye yardımcı olabileceği genel olarak kanıksanmış. Araştırmalar da gelir seviyesi ile mutluluk arasında pozitif korelasyon olduğunu destekliyor fakat mutluluk kavramı aslında bundan daha kompleks. Visual Capitalist’in yayınladığı “Mutluluk Haritası” araştırması mutluluk seviyelerinin yalnızca finansal güvenliğe değil, aynı zamanda kişinin sosyal desteğine, kişisel özgürlüğüne ve daha fazlasına ilişkin daha geniş algılara bağlı olduğunu gösteriyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Trump’ın sosyal medya platformları ile kavgası büyüyor!
İlkin Black Lives Matter hareketi sırasında toplumu yanlış bilgilendirmek ve toplumu şiddete teşvik etmek gibi farklı iki konuda paylaşımları Twitter üzerinden işaretlenen ve engellenen Donald Trump daha sonra adım adım hemen her sosyal medya platformunda engellenmeler ve kısıtlamalarla karşı karşıya kalmıştı. Ardından 6 Ocak’ta gerçekleşen ve 5 kişinin ölümüyle neticelenen Kongre baskınından sonra ABD eski Başkanı Donald Trump’ın sosyal medya hesapları platformlar tarafından önce geçici, daha sonra da kalıcı olarak kapatılmıştı. Trump ise yaptığı son basın toplantısında sosyal medya platformları Twitter, Facebook, Google ve bu şirketlerin CEO’larına, şahsına uyguladıkları sansür nedeniyle dava açacağını açıkladı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
TikTok LinkedIn’e rakip geliyor
TikTok LinkedIn’e rakip oluyor.
Dans, müzik, dublaj, komedi ve şaşırtıcı akımlar… Kendine özgü ekosistemiyle kitleleri bir araya getiren TikTok, şimdi listeye özgeçmiş videolarını da ekleyecek gibi görünüyor. Özellikle gençler arasında popülerleşen sosyal mecra, kullanıcılarının videolu özgeçmişleriyle doğrudan şirketlere başvurmasına olanak tanıyan bir programı test etmeye başladı.
TikTok Resumes isimli programa Target, Chipotle, Shopify, Meredith, WWE ve NASCAR’ın da aralarında bulunduğu 30’dan fazla şirket dahil oldu. 31 Temmuz’a kadar devam edecek olan pilot program daha çok giriş ve orta düzey pozisyonlarda iş arayan gençleri hedefliyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Avrupa Birliği’nden 4 Alman otomobil devine 1 milyar dolar ceza!
Avrupa Komisyonu, Daimler, BMW, Audi ve Porsche firmalarının rekabetten kaçınmak için Avrupa Birliği’nin kartelleşme karşıtı yasasını ihlal ettiği sonucuna vardı.
Kartelleşme girişimini Avrupa Komisyonu’na bildiren Daimler ceza almadı.
Avrupa Komisyonu’nun Rekabetten Sorumlu Komiseri Margrethe Vestager bu firmaların elinde benzinli ve dizel binek araçlardan çıkan zararlı emisyonların yasal sınırların ötesinde düşürülmesi için gerekli teknolojilerin olduğunu, ancak rekabetten kaçınmak adına tüketicileri daha az kirleten araçlar satın alma hakkından mahrum bıraktıklarını belirtti.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Euroleague şampiyonu Anadolu Efes’e Avrupa’dan bir pazarlama ödülü daha!
Gerçekleştirdiği projelerle EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde daha önce dört kez altın, bir kez de gümüş ödül kazanan Anadolu Efes Spor Kulübü, 2021 yılında da EuroLeague tarafından Gümüş Ödül’e layık görüldü. Bu alanda ödül kazanan ilk ve tek Türk takımı olan Anadolu Efes, EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde en fazla ödül kazanan takım olma başarısını da sürdürüyor. Anadolu Efes’e Gümüş Ödül kazandıran proje ise “Dijital Maç Günü Deneyimi” idi. Anadolu Efes Spor Kulübü Pazarlama ve Kurumsal İlişkiler Müdürü Gökçe Dayı, EuroLeague şampiyonluğunun ardından ülkemize bir ödül daha kazandırılması sebebiyle çok gururlu olduklarını söyledi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkiye’de kripto para işlemleri bir yılda 11 kat arttı
Paribu adına Akademetre tarafından gerçekleştirilen “Kripto Para Bilinirlik ve Algı Araştırması 2021″in sonuçları açıklandı. Araştırma kripto para yatırımıyla ilgili motivasyon ve bariyerlerin yanında kullanıcı deneyimindeki önemli noktalara da işaret ediyor. Online yüz yüze görüşme tekniğiyle yapılan ve tüm Türkiye’yi temsil eden bir örneklem grubu üzerinde gerçekleştirilen araştırmaya göre Türkiye’de kripto parayla işlem yapanların oranı bir yılda 11 katına çıktı. Ayrıca, geçtiğimiz yıl kripto para işlemi yapan her 10 kişiden 2’si kadınken bu yıl oranın 10’da 4’e yükseldiği görüldü.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.