L’Oréal “Aktif Kozmetik” kabuk değiştiriyor
L’Oréal Grup’un La Roche-Posay, Vichy, CeraVe ve SkinCeuticals olmak üzere cilt bakım markalarını bünyesinde bulunduran bölümü Aktif Kozmetik, isim ve kabuk değiştiriyor. Aktif Kozmetik, bundan sonraki süreçte var oluş amacıyla uyumlu olacak şekilde Dermatolojik Güzellik ismiyle yoluna devam edecek. Bununla birlikte bölümün organizasyon yapısı ve iş modeli, herhangi bir değişime uğramadan ilerleyecek.
“Dermatolojik Güzellik ismi, var oluş sebebimizi ve stratejimizi yansıtıyor”
L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi Sinem Saraçer Turanlı, isim değişikliğine ilişkin yaptığı açıklamada “Yeni ismimiz, kim olduğumuzu daha net ifade etmemizi sağlayacak. Dermatolojik Güzellik olarak yeniden doğan bölümümüzün yeni dönemde başlıca hedefini, sağlığı güzelliğin geleceği haline getirebilmek oluşturuyor.
İlham verici ve anlamlı hedefleri olan, yenidoğandan itibaren herkes için sürdürülebilir ve hayat değiştiren dermatolojik çözümler sunan Dermatolojik Güzellik olarak, sağlık ve güzelliğin dünyadaki öncüsü olmayı amaçlıyoruz. Sağlık profesyonellerine eşlik ederek, güçlü bir dayanışma ile cilt sağlığına erişimi her yerde ve herkes için artırmak istiyoruz” dedi. İsim değişikliği ile birlikte daha fazla anlam kazandıklarını belirten Turanlı, “Yeni dönemde kendimize daha fazla tüketici, daha fazla doktor, hayat değiştiren ürünler, güçlü kategori görünürlüğü ve e-servisler ile anlam yaratan markalar olmak üzere 5 öncelik belirledik” dedi.
“Herkes için dermatoloji, ancak daha fazla ‘hastüketiciye’ ulaşmakla mümkün”
Hedef kitlelerini, cilt problemleri yaşayan hasta ve sağlıklı yaşamı önemseyen bilinçli tüketicilerden oluşan yepyeni bir terminoloji ile tanımlayan Turanlı, “3 yılda 10 milyon yeni hastüketiciye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi ve ekledi: “Zaman değişiyor. Cilt patolojileri yükselişte. Bugün dünyada 2 milyardan fazla kişi cilt sorunları yaşıyor ve bu sayı nüfus yaşlandıkça, kentlerdeki hava kirliliğine maruz kaldıkça ve dünyadaki belirsizlikler sebebiyle stresin artması nedeniyle gittikçe büyüyor.
Pandemiden itibaren özçekimlerin müthiş bir ivme ile artışı ve video aramalarına yönelik köklü geçişle beraber, estetik fayda sağlayıcılarına dönük arayış da hızla sürüyor. Paralelde, tüketicilerin estetik ihtiyaç ve taleplerini karşılama adına medikal profesyonellere yönelimi de gün geçtikçe artıyor. Bu yeni dünyada dermatolojik markalarımız çok kritik bir rol oynuyor. Bir taraftan büyüyen cilt patolojilerini ele almayı, diğer taraftan yeni estetik arayışlara cevap vermeyi amaçlıyoruz.” diyor.
“İyi bir gelecek için markalarımız ile anlam ve fayda yaratmayı önceliklendiriyoruz”
Sürdürülebilirliğin sadece Türkiye’de değil globalde de L’Oréal Grup’un ve Dermatolojik Güzellik’in en önemli öncelikleri arasında olduğunun altını çizen Turanlı, “Hedefimiz tüm yeni üretilen ürünlerde daha temiz formülasyonların kullanılması, ürünlerin daha az su tüketilerek üretilmesi, malzeme kullanımını azaltmak üzere ambalajların yoğunluğunun daha az olması ve dönüştürülebilir plastik kullanılarak üretilmesi. L’Oréal Grup, 2025 yılına kadar ambalajlarının yüzde 70’ini geri dönüştürülebilir plastikten üreterek 10 bin ton saf plastik tasarrufu sağlamayı hedefliyor. Doldurulabilir şampuan ve temizleyici ürünlerimiz, karton ambalaj kullanılarak üretilen güneş koruma kremlerimiz, Türkiye portföyümüzde de bulunuyor.
Ek olarak, 2023 yılının ilk yarısında sürdürülebilirliğe katkı sağlayacak, eczanelerimiz ve e-ticaret partnerlerimiz ile hayata geçireceğimiz ‘yeşil dermokozmetik’ ortaklıkları üzerinde çalışıyoruz. Ayrıca markalarımız bazında, farklı sivil toplum kuruluşlarıyla iş birliği içerisinde öncelikli deprem bölgesini hedefleyerek hayata geçirmeyi planladığımız, bireylerin hayatına dokunacak ve fayda sağlayacak projelerimiz bulunuyor. La Roche-Posay ile kanserli çocuklara daha iyi bir yaşam sunmaktan CeraVe ile cilt bakım servislerini ihtiyaç bölgelerine ulaştırmaya ve Vichy ile ‘kadınların her anında yanında’ mottosuyla psikolojik destek ve iş imkanları sağlamaya kadar, oldukça dolu bir ajandamız var” cümleleriyle açıklamalarını sonlandırıyor…