3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
KOBİ'lere Anneler Günü'nde fırsat sunan 5 ipucu!
Haberler

KOBİ’lere Anneler Günü’nde fırsat sunan 5 ipucu!

Nafizcan Önder
6 Mayıs 2022
2 dk okuma

Türkiye’de e-ticaret hacmi özellikle pandemi süreciyle birlikte büyük bir ivme kazandı. Ticaret Bakanlığı Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) verilerine göre 2021 yılında e-ticaretin genel ticarete oranı yüzde 17,7 olurken, bu oranın en yüksek olduğu aylar sıralamasında, ‘indirim ayı’ olarak da bilinen Kasım ayından sonra Anneler Günü’nün de kutlandığı Mayıs ayı geldi. Mayıs ayında, e-ticaretin payı 2020 yılında 18,4, 2021 yılında ise yüzde 19,9 olarak kaydedildi. Açıkça görülüyor ki ortada büyük bir fırsat var! Peki KOBİ’ler kendini bu fırsata nasıl hazırlamalı? Nelere dikkat etmeli, hangi kaslarını güçlendirmeli? Yanıtlar bulut tabanlı ön muhasebe programı Paraşüt‘ten geliyor…

Stoklarınızı ayırın

Fiziksel mağazanız da varsa farklı kanallardaki satışların takibini yapabilmek ve süreci doğru yönetebilmek için stoklarınızı ayırın. Aksi durum stokta olmayan ürünlerin satışını yapmanıza ve bunun neticesinde siparişin iptal edilmesine yol açabilir. Bu da müşteri memnuniyetsizliği nedeniyle mağaza puanınızın düşmesine neden olur.

E-ticaret entegrasyonu kullanın

Satışlarınızı gerçekleştirdiğiniz pazaryerleri veya e-ticaret sitenizdeki verileri, kullandığınız diğer uygulamalara aktaran ve tüm bu sistemlerin uyumlu bir şekilde çalışmasını sağlayan bu entegrasyon, iş yükünü hafifletip, satış ve müşteri memnuniyetine daha fazla zaman ayırmaya olanak tanıyor.

Müşteri memnuniyetine odaklanın

Binlerce hediye seçeneği arasında kalan tüketicinin sizi tercih etmesini sağlayacak aksiyonlar alın. Müşteri yalnızca ürünün fiyatına değil mağaza puanına, müşteri yorumlarına, sorularına dönüş hızınıza, kargo teslim süresine de bakacaktır. Bunların dışında şık bir paketleme ve küçük hediyeler, tüketicilerin hem mağazanıza olumlu yorum yapmasına hem de daha sonraki zamanlarda mağazanızdan alışveriş yapmasına katkı sağlar.

Mağazanızı sosyal medyayla destekleyin

E-ticaret yapıyorsanız sosyal medya kanallarınızı da doğru yönetin. Eş zamanlı bir yönetim ve reklam vermeden önce veri elde etmek için buna yönelik geliştirilen çeşitli araç ve kodları e-ticaret sitenize kurmanız faydalı olacaktır. Sosyal medyadaki takipçileriniz organik olması da iş birlikleri ve reklam süreçlerinde önemli bir etken. Dolayısıyla farklı yöntemler ile takipçi sayınızı artırmaya çalışmayın.

“Yeni tüketici”ye kulak verin… 

featured
1 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
4 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Türkiye'nin tasarruf markaları
Türkiye’nin tasarruf markaları
evlilik
Gençlerinki “evlilik” değil “masraf” korkusu!
P&G'de büyümenin formülü net: İyilik
P&G’de büyümenin formülü net: İyilik
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple, iPhone 4s kullanıcılarına 20 milyon dolar ödeyecek
Haberler
Apple, iPhone 4s kullanıcılarına 20 milyon dolar ödeyecek
Berçem Sultan Kaya
6 Mayıs 2022
Cumhurbaşkanı açıkladı: "Turkish Airlines" tarihe karışıyor
Haberler
Cumhurbaşkanı açıkladı: “Turkish Airlines” tarihe karışıyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Haberler
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Gizem Yıldız
6 gün önce
Konda Araştırma’nın kurucusu Tarhan Erdem yaşamını yitirdi
Trend
Konda Araştırma’nın kurucusu Tarhan Erdem yaşamını yitirdi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.