16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İç giyim tercihleri
Haberler

Kadınların iç giyim tercihleri bölgelere göre değişiyor ancak bir ortak noktaları var…

Gizem Yıldız
21 Eylül 2022
2 dk okuma

Her ne kadar ürün grubunun adı “iç giyim” olsa da özellikle son dönemde dış giyimi tamamlayacak şekilde kullanılıyorlar. Ceket altına giyilen braletler, pantolon, şort ya da etek üzerine kombinlenen bodysuit’ler ya da giysilerin renk ve modellerine göre tercih edilen sutyen modelleri. 2022 yılı satışlarını ve bağlılık programı (CRM) verilerini inceleyerek kadınların iç giyim tercihlerinin analizini yapan Suwen, hazırladığı çalışmayı “eğer 100 kişi olsaydık” bakış açısıyla sadeleştirdi ve hem sezona hem de bölgelere göre farklılık gösteren tercihleri özetledi.

Suwen, 2022 yılı satışlarını ve bağlılık programı (CRM) verilerini inceleyerek kadınların iç giyim tercihlerinin analizini yaptı. Suwen Satış Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Can Dilek, analize göre her 100 kadından 25’i destekli modelleri tercih ederken, 17’sinin iz yapmayan ve vücudu saran balconette tarzı ve 15’inin de göğsü toparlayan ve küçük gösteren sutyenleri tercih ettiğini söylüyor.

Verilere göre destekli ürünler daha çok Antalya ve Trabzon’da tercih edilirken, Konya ve Malatya’da ise toparlayan ve küçük gösteren modeller ön plana çıkıyor.

Adana, İzmir ve Mersin’de mevsim sıcaklıkları sutyen tercihlerinde straplez (askısız) modellerin yükselişini tetikliyor.

Ayrıca tüm kadınların ortak bir tutkusu var; tül. Zira mevsim, bölge ve modelden bağımsız olarak her 100 kadından 15’i tül detayını beğendiğini ifade ediyor.

En çok tercih edilen renkler siyah kırık beyaz ve ten

Araştırmada her 100 kadından 30’unun sutyen tercihinde siyahın asaletine kapıldığı dikkat çekerken en çok tercih edilen bedenler 75, 80 ve 85 olarak kaydediliyor. Her 100 kadından 78’inin bu 3 bedenden birini giydiği görülüyor. Siyah renk Kahramanmaraş, Zonguldak ve Diyarbakır’da öne çıkarken, ekru renk (kırık beyaz) Antalya ve Edirne’de, ten (bej) rengi ise Aydın ve Manisa’da tercih ediliyor.

Zonguldaklıların tercihi braletten yana

Uzun yıllar ihtiyaç ürünü olarak kullanılan sutyen son dönemde dış giyimle de kombinlenerek kullanılmaya başlandı. Bu manada ceket içine giyilen braletler en çok tercih edilen ürünler arasında yer alıyor. Her 100 kadından 8’i bralet modelini tercih ediyor. Braletleri en çok tercih eden şehirler Zonguldak, Ordu, Yalova, Balıkesir ve Rize olarak sıralanıyor.

Çiçeksepeti’nin okula dönüş paketinden iç giyim ürünleri çıktı!

“İçimde Suwen var” reklamı sosyal medya akımına dönüştü

featured Suwen
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Avrupa'nın en büyük kariyer fuarı Kocaeli’de kapılarını açıyor
Haberler
Avrupa’nın en büyük kariyer fuarı Kocaeli’de kapılarını açıyor
Marketing Türkiye
25 Nisan 2025
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
L’Oréal’den STK'lara dev destek: 200 milyon euro’luk fon erişime açıldı
Haberler
L’Oréal’den STK’lara dev destek: 200 milyon euro’luk fon erişime açıldı
Nafizcan Önder
21 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.