19 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hepsiburada kullanıcı yorumlarını ChatGPT ile özetliyor!
Haberler

Hepsiburada kullanıcı yorumlarını ChatGPT ile özetliyor!

Nafizcan Önder
13 Eylül 2023
2 dk okuma

Geçtiğimiz haftalarda Amazon’un yapay zeka aracılığıyla müşteri incelemelerini özetleyeceği uluslararası basına yansımıştı. Bugünse yerli e-ticaret platformu Hepsiburada benzer bir uygulamayı hayata geçirdiğini duyurdu. “Üretken yapay zeka” ile kullanıcılarının online alışverişte yorum deneyimini zenginleştirmeye odaklanan platform, ChatGPT entegrasyonu sayesinde kullanıcılarına almak istedikleri ürüne dair yüzlerce yorumu özetleyerek sunacak…

E-ticaretin yaygınlaşması ile birlikte marka ve müşteri iletişimi tüm dünyada önem kazanırken, kullanıcıların karar süreçlerini hızlandırmak ve alışveriş deneyimini kolaylaştırmak üzere gerçekleştirilen iyileştirmeler de ön plana çıkıyor. Bu doğrultuda diğer kullanıcı yorumları ve değerlendirmeleri, müşterinin bir ürünü satın almak için karar verme sürecinde oldukça etkili oluyor. 

“Üretken yapay zeka” ürünü ChatGPT’yi kullanarak “Değerlendirme Özeti” bölümünü belli başlı kategoriler ve ürünler için devreye almaya başlayan Hepsiburada gerçekleştirilen entegrasyon ile platformda yer alan ürünler hakkında yapılan tüm tüketici yorumlarını ChatGPT ile analiz ederek tamamen tarafsız bir şekilde özetleyecek ve kullanıcılar bu sayede sayısı binleri bulan yorumların içinde kaybolmadan ürün hakkında çok hızlı şekilde bilgi edinebilecek. 

Hepsiburada kullanıcı yorumlarını ChatGPT ile özetliyor!

Hepsiburada, sunmaya başladığı yapay zekaya dayalı “değerlendirme özeti” uygulamasının kapsamını zaman içerisinde daha da genişleterek tüm kategorilere ve ürünlere yaymayı planlıyor.

Chat GPT ile “Hızlı Yorum”

Hepsiburada kullanıcıların satın aldıkları ürünlerle ilgili yorum yapmalarını da teşvik etmek amacıyla, ChatGPT entegrasyonu ile ayrıca yorum yazmayı da çok kolay bir hale getiren ürünü devre alıyor. “Hızlı Yorum” adı verilen uygulamada ChatGPT entegrasyonu sayesinde, bazı kategorilerde kullanıcıya satın aldığı ürünle ilgili daha önceden farklı kullanıcılar tarafından yapılan yorumlarda ağırlıklı olarak yer alan anahtar kelimeler sunuluyor. Kullanıcı satın aldığı ürünle ilgili uygun bulduğu tanımlamaları ve anahtar kelimeleri seçerek, yapay zeka desteğiyle hazırlanmış yorumunu görebiliyor. Kullanıcı yapay zeka tarafından hazırlanmış yorumu gözden geçirip düzenledikten sonra Hepsiburada üzerinde yayınlayabiliyor.

featured Hepsiburada
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
3 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
4 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
5 Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Cannes Lions'un üçüncü gününde Grand Prix'ler sahibini buldu
Cannes Lions’un üçüncü gününde Grand Prix’ler sahibini buldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT’ye kütüphane özelliği geldi: Tüm görseller artık tek yerde
Haberler
ChatGPT’ye kütüphane özelliği geldi: Tüm görseller artık tek yerde
Nafizcan Önder
16 Nisan 2025
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor
Haberler
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan “Kafeinsiz reklam panoları” ile uykuya davet ediyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
Haberler
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
İrem Alimoğlu
28 Nisan 2025
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.