Faruk Güllüoğlu iletişim ajansını seçti Geçmişi Orta Asya’daki atalarımıza kadar dayanan ve yüzde 100 Türk tatlısı olan baklavayı sınırlarımızın ötesine taşımayı hedefleyen Faruk Güllüoğlu, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler hizmetleri için Paprika İletişim ile çalışma kararı aldı. 1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 2 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden? 3 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor 4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta! 5 WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyorGüncel Haberler TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi… Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE