DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda yer bulmayı kolaylaştırıyor

Kahvaltı konseptini, farklı iletişim disiplinlerini bir araya getiren çalışmalarla sahiplenen DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğu kapsamında, Beşiktaş çevresinde Swarm ve Foursquare uygulamaları üzerinden gerçekleştirdiği yeni projesi, kahvaltıcı arayışında olanlara sokaktan farklı seçenekler sunuyor. DİMES’in teknoloji odaklı projesi, İstanbul’da kahvaltının popüler adresi olan ve büyük kalabalıkları kendine çeken sokağın mekanlarında yer bulmayı kolaylaşıyor.

Yılda 3 milyon tekil ziyaretçi çeken DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda mekanlarda yer bulmayı kolaylaştırıyor. Beşiktaş çevresinde kahvaltıcı arayan Swarm ve Foursquare kullanıcılarına anlık bilgilerle sokaktan farklı seçenekler sunuluyor.

DİMES’in projesi, Beşiktaş çevresinde Swarm ve Foursquare uygulamaları üzerinden kahvaltıcı arayışında olan kişilerin, sokaktaki kahvaltıcıların doluluk oranlarını ve oldukları noktaya mesafesini görmesini sağlıyor. Böylece DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’ndaki tüm mekanların mobil kullanıcıların karşısına aynı anda çıkıyor ve günün her saatinde popülerlikten kaynaklı bir yoğunluk yaşanan sokakta daha kolay yer bulunuyor.

Foursquare’in Shapes teknolojisini kullanan proje, cihazların yaydığı wi-fi, hücresel veri, bluetooth, pusula, akselorometre, barometre gibi sinyallerin toplanması ve mekanların 3D şeklinin anlık olarak çıkarılmasıyla anlık veri üretiyor ve kullanıcıya sunuyor.

Dimes-Foursquare_1

DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nın, İstanbul’da kahvaltının kalbi olduğunu söyleyen DİMES Dijital İletişim Yöneticisi Ezgi Özyıldırım, “Farklı tercihlerle zenginleşen kahvaltı keyfi, DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda somuta dönüşüp, sokak hayatına yansıyor, günün tamamına yayılan bir dinamizm oluşturuyor. DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı, her an popüler, her an hayat dolu. Bu canlılık, bazen kalabalıktan kaynaklanan bir yer bulamama durumuna yol açabiliyor. Projemiz, anlık verilerle sokaktaki farklı seçenekleri tüketiciye sunuyor. Tüketicinin, mobil teknolojinin gücüyle hayata başka bakmasını; farklı tercihler arasından dilediğince tercih yapıp, daha kolay yer bulabilmesini sağlıyoruz. Öte yandan projemiz, tüm mekanların iş hacmine ve sokağın tanıtımına da katkı sağlayacak” dedi.

DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğuyla kahvaltı konseptli iletişim çalışmalarını yeni bir boyuta taşıyan marka, sokağın kendine has ruhunu ve kentsel dokusunu korurken, hayat, kültür ve sanat odaklı etkinlikler ve etkileşimler için değerli bir platform oluşturmayı hedefliyor.

İLGİLİ HABERLER