22 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ve Deloitte'dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı...
Etkinlikler

Marketing Türkiye ve Deloitte’dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı…

Marketing Türkiye
27 Nisan 2021
3 dk okuma

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar olsa da onun da bir matematiği var. Bu nedenledir ki CMO’lar yeni dünyanın dayattığı veri temelli iletişim modellerini ve onu yaratan teknolojileri anlamakta pek zorlanmadı. Biteviye değişen bir düzen içinde olmakta olanı yazıya dökmek için bir araya gelen Marketing Türkiye ve Deloitte sürece ivme kazandırmak amacıyla Marketing Analytics & Cognitive (MAC) zirvesini tasarladı. “Shift Your Mind” mottosuyla ilk kez 27 Nisan’da gerçekleşecek olan zirvede yenilikçi teknolojiler etrafında şekillenen pazarlama trendleri konuşulacak.

Online olarak gerçekleşecek zirve, tüm izleyicilere açık olarak Marketing Türkiye web sitesiyle YouTube, Twitter ve Facebook hesaplarından canlı olarak yayınlanacak.

Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle hazırlanan Marketing Analytics & Cognitive (MAC) zirvesi Google Ana Sponsorluğunda gerçekleştirilecek. SAS’ın Resmi Sponsor olarak yer aldığı zirvenin destekçileri arasında Akbank, Turkcell, Arçelik, AXA Sigorta, Fiat, Adform, INFLOW, REM People, TVekstra, Edenred, Hero Baby ve FutureBright Group yer alıyor…

Marketing Türkiye ve Deloitte'dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı...

Son dönemde öne çıkan çevik yönetim şekli şirketlerde sadece organizasyonları değil, pazarlama operasyonlarını da etkiledi. Tüketicinin değişen beklentilerine cevap verecek uzun vadeli pazarlama planlarında dinamizmi yakalamak için uygulanması gereken yöntemler masaya yatırılacak. Marketing Analytics & Cognitive (MAC) zirvesinde, verimli kanal yönetimiyle müşteri etkileşimini mümkün kılan ve veri analitiğiyle beslenen pazarlama stratejileri keşfedilecek.

Etkinlik ayrıca, başta CMO’lar olmak üzere tüm pazarlama profesyonelleri, veri analitiği uzmanları, akademisyenler ve öğrenciler için kapsamlı bir içgörü dünyasının kapısını aralayacak.

MAC’de neler konuşulacak?

Veri ve İçgörü “Data & Insights”

Günümüzde, başarılı bir pazarlama stratejisinin ilk adımı müşteriyi doğru anlamaktan ve beklentilerini karşılayacak çözümler sunmaktan geçiyor. Marketing Analytics & Cognitive’de de tüketiciyi daha iyi tanımak ve anlamak için şirket içi ve dışı kaynakların yönetimini; toplanan verileri anlamlandırmak ve hikayeleştirmek için kullanılabilecek çözümler konuşulacak. Data & Insights kapsamında ele alınacak alt başlıklar şöyle:

  1. Rewiring Marketing (Pazarlamayı Yeniden Kurgulamak)
  2. New Ways of Insight (İçgörüde Bilinmeyen Sokaklar)
  3. Myths & Facts About Data (Veri: Mitler ve Olgular)
  4. The Way Forward to Marketing AI (Pazarlamada yapay zekâ)

Martech vs. Adtech

Sektörde birbirinin yerine sıklıkla kullanılan, hatta kimi zaman karıştırılan martech ve adtech kavramları, ideal uygulamada beraber çalışması gereken sistemlere işaret ediyor. Müşteri kazanma ve tutundurma süreçlerinde adtech/martech uygulamalarının rolünü ve kişiye özel iletişim opsiyonlarını konuşacağız. Medya planlamasında analitik uygulamaların yerini ve content/influencer marketing modellerinde başarılı örnekleri ele alınacak. Bu kategori aşağıdaki alt başlıklarla tartışılacak:

  1. Martech vs. Adtech
  2. Medya Planlama
  3. Cloud, Cloud, Cloud (Bulut, Bulut, Bulut)
  4. The Rise of Content & Influencer Marketing (İçerik Pazarlaması ve Influencer Pazarlaması’nın Yükselişi)

Pazarlama İnovasyonu

Değişen koşullar, tüketici alışkanlıklarında gerçekleşen farklılıklar ve inovasyon, pazarlama süreçlerinde yeni fırsatlar yaratıyor. Marketing Analytics & Cognitive’de katılım ekonomisi, üyelik bazlı iş modelleri, bankalaşan markalar gibi yenilikçi pazarlama uygulamalarını; müşterilerin yaşam boyu değerinin ölçümünde kullanılan analitik yaklaşımları tartışılacak.

  1. Pave Your Own Path to Participation (Katılımdan Faydalanmak)
  2. Customer Value Management (Müşteri Değer Yönetimi)
  3. Precision Growth (Büyüme)
  4. Tapping into Finance (Bankalaşan Markalar)

Pazarlama Operasyonları “Marketing Operations”

Pazarlama operasyonunun temelinde, pazarlanabilir bir ürün yaratımı, bu ürünün pazarlanacağı kanalların belirlenmesi ve bu kanalları etkin kullanabilecek profesyonellerin seçilmesi yatıyor. Tüketici beklentilerini dikkate alan ürünlerin tasarımında yapay zekanın kullanım alanlarını; değişen dünyada doğru kanal yönetimi uygulamalarını ve pazarlama organizasyonlarında ihtiyaç duyulan yeni yetkinlikleri aşağıdaki alt başlıklar özelinde konuşulacak.

  1. State of Product Design (Ürün Tasarımı)
  2. Customer Comes Through (İmdada Yetişen Müşteri)
  3. Agile Marketing & Marketing Organization (Çevik Pazarlama)
  4. Emphatic AI (Empati Sahibi Yapay Zekâ)

Güvenin Geleceği “Future of Trust”

Farkındalıktan siparişe uzanan pazarlama hunisinin tüm aşamaları, güven oluşturmak ve bu güveni devam ettirmek üzerine kurulu… Bu sebeple pazarlamanın geleceğini, güven kavramının geleceğinde aramak, isabetli öngörüler oluşturmanın yolunu açıyor. Marketing Analytics & Cognitive’de güven kavramının geleceğinde önemli rol oynayacak yapay zeka uygulamalarında etik konusunu ve siber tehditlerin müşteri davranışı üzerindeki etkileri konuşulacak.

Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Programını Görmek İçin Tıklayınİndir

Detaylı Bilgi İçin:

Duygu Su Ocakoğlu

0212 211 11 12  
[email protected]

Aşağıdaki formu doldurarak Marketing Analytics & Cognitive (MAC) zirvesini ücretsiz olarak izleyebilirsiniz…

Deloitte featured insights marketing pazarlama inovasyonu
1 iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
2 Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
3 The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
4 Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
5 Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Güncel Haberler
Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mobil dünyanın en popüler “kötü amaçlı” uygulamaları…
Haberler
Mobil dünyanın en popüler “kötü amaçlı” uygulamaları…
Sena Tufan
14 Eylül 2025
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Haberler
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye
4 Ağustos 2025
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Haberler
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
İrem Alimoğlu
10 Eylül 2025
Apple "scratchgate" problemiyle karşı karşıya
Haberler
Apple “scratchgate” problemiyle karşı karşıya
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.