Beni sudan geçirme diyen borcam konuştu! “Beni dinleyen pek olmadı”

Beni sudan geçirme diyen borcam konuştu! “Beni dinleyen pek olmadı”

Özellikle pandemiden sonra tüm dünyada daha da önemli hale gelen bilinçli tüketim, pazarlama dünyasını derinden…

Bitmeyen indirim yapmışlar: İndirimli alışveriş çılgınlığının perde arkası

Bitmeyen indirim yapmışlar: İndirimli alışveriş çılgınlığının perde arkası

Çılgın Fırsat, Dev Fırsat, Sihirli Günler, Şahane Cuma, Efsane Cuma, Müthiş Cuma, Muhteşem Günler… Saymakla…

Marketing Türkiye ve Deloitte'dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı...

Marketing Türkiye ve Deloitte’dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı…

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar…

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Ali Saydam yazdı: Pandemi, 2020’de iletişime de damgasını vurdu

Koronavirüs 2020’ye sadece sağlık, ekonomi ve sosyal hayat boyutunda değil, iletişim konusunda da damgasını vurmuştur.…

Hüseyin Tapınç yazdı: 2021'de iş dünyası

Hüseyin Tapınç yazdı: 2021’de iş dünyası

Artık adetten diyebiliriz; her yılın sonunda Türkiye’nin büyük şirketlerinde üst düzey yönetici olarak çalışanların katılımıyla…