Deloitte araştırdı: "Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanmalı?"

Deloitte araştırdı: “Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanmalı?”

COVID-19 salgınından en fazla etkilenen sektörlerden biri olan perakende sektörü normalleşme sürecine girmek üzere. Deloitte…

Salgın sonrası hangi markalar mağazalarını yeniden açıyor?

Salgın sonrası hangi markalar mağazalarını yeniden açıyor?

Koronavirüs salgınıyla beraber müşterilerinin ve çalışanlarının sağlığı için birçok marka ve AVM geçici süreyle hizmete…

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

KPMG Türkiye, koronavirüs salgınının perakende sektörüne etkilerini değerlendirdi. Salgın döneminde müşteriler ile fiziksel temasın zorunlu…

Yeni kavramlara alışalım: Ekonomik Ayıp, Ödenmezlik, Karşılıklılık ve de İmkansızlık

Yeni kavramlara alışalım: Ekonomik Ayıp, Ödenmezlik, Karşılıklılık ve de İmkansızlık

Dolar ve Avrodaki hareketlilik nedeniyle AVM yönetimleriyle kurumsal kiracılar arasında her iki tarafın derneklerini de…

Market markalarına sınırlama geliyor

Market markalarına sınırlama geliyor

Perakende Yasası çalışmaları hakkında açıklamalarda bulunan Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, “Marketler genelde kendi markalarıyla üretim…