Perakendeciler "güvenlik" barajına neden takıldı?

Perakendeciler “güvenlik” barajına neden takıldı?

Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…

Perakende sektöründe değişimin sesleri...

Perakende sektöründe değişimin sesleri…

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ı ziyaret eden Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) heyeti, sektördeki sorunlara dair çözüm…

Perakendede kartlar yeniden dağıtılıyor!

Perakendede kartlar yeniden dağıtılıyor!

Evet, bugünlerde hayatın hangi alanından konuşuyor olursak olalım hepimizin dilinde “yeni normal” var. Kimileri artık…

Perakende sektörünün toplam cirosu yüzde 20 arttı

Perakende sektörünün toplam cirosu yüzde 20 arttı

Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) ile Nielsen tarafından hazırlanan “TAMPF – Nielsen Perakende…

Perakende sektörüne dair üç gelecek senaryosu

Perakende sektörüne dair üç gelecek senaryosu

Pandemi sürecinde tüm sektörler hızla dijitale dönüşürken, pek çok sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

Hackerların iştahını açan sektörler

Hackerların iştahını açan sektörler

Teknoloji! Su ve gıda kadar zaruri bir ihtiyaç haline dönüşen teknolojiden her birimiz yararlanıyoruz. Yetenek…

Burberry aştı gitti!

Burberry aştı gitti!

Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…

Perakendenin yeni yıldızı: "Kişiselleştirilmiş online deneyimler"

Perakendenin yeni yıldızı: “Kişiselleştirilmiş online deneyimler”

ACI Worldwide Research’ün raporları, 2020 yılının Mayıs ayındaki global e-ticaret satışlarının bir önceki yıla göre…

Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanıyor?

Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanıyor?

Kalabalık yerlerden kaçınmaya şartlanan tüketicilerin değişen alışveriş davranışları perakende mağazalarının da geleceğini şekillendiriyor. Mağazalarında sağlık…

Babalar Günü’nün sponsoru da baba…

Babalar Günü’nün sponsoru da baba…

Avantajix.com bu kez kullanıcılarına babalar gününü sordu ve bir araştırma yayınladı. Araştırmanın sonuçlarına göre her…

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

COVID-19 nedeniyle bir süredir müşterilerinden uzak kalan restoranlar, perakendeciler, oteller ve diğer işletmeciler, müşterileriyle yeniden…