Pandemide hepimiz “Private Label”cı olduk…

Nielsen Perakende Paneli verilerine göre sigara ve alkol hariç toplam Hızlı Tüketim Ürünleri pazarında Private…

Bu yılın trendi: “sağlık”, “dijital ayak izi” ve “temassız ekonomi”

2021 herkes için tam bir bilinmezlik. Fırtına sonrası sessizlikle başladı fakat ilerleyen günlerin bizlere neler…

Basın bülteni gönderim sayısı dramatik olarak düştü!

Basın bülteni gönderimi üzerinden ekonominin nabzını Basinodam.com tutmuş. Veri okumasını ise basın bülteni sayısı, içerik…

Markanızın en büyük düşmanı: Kasa kuyrukları!

Müşterilerin fiziksel alışverişi tercih etme oranı azalsa da, mağazalara karşı sadakati bitmek bilmeyen bir kesim…

Satış karar mekanizmalarında kadınlara yer açın!

Sales Network Topluluğu’nun gerçekleştirdiği Satış Fonksiyonu Cinsiyet Dengesi Araştırması’na göre, kadınlar en çok yüzde 49…

Perakende gözünden 2020 toplumsal trendleri

Tüm dünyayla birlikte perakende sektörü de zorlu bir yılı geride bırakıyor. Stok sorunları, e-ticarete geçiş…

E-ticaretin yeni belası: İndirimli ürünleri botlar satın alıyor!

Black Friday bitti şimdi sırada Siber Pazartesi ve yılbaşı alışverişleri var… Fakat yeni bir ürün…

Tüketici her kanalda kolaylık istiyor

Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…

Perakendenin yüzde 60’ı ciroyu toparladı

Ekim ayında AVM mağazalarında geçen yılın cirosunun yüzde 80 ve üzerini yakalayan üyelerinin yüzde 58’e…

Perakendeciler “güvenlik” barajına neden takıldı?

Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…

Perakende sektöründe değişimin sesleri…

Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ı ziyaret eden Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) heyeti, sektördeki sorunlara dair çözüm…