Yeni dönemde tüketiciler satın alma kararını nasıl alıyor?

Yeni dönemde tüketiciler satın alma kararını nasıl alıyor?

Google ve The Behavioural Architects ortaklığında gerçekleştirilen araştırma Covid-19’un tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisini…

Amazon kontrolü KOBİ'lere bırakıyor...

Amazon kontrolü KOBİ’lere bırakıyor…

Amazon platformda satış yapanlar için geliştirdiği yeni “Fırsatlar” hizmetini duyurdu. Eklenen bu yeni hizmetle KOBİ’ler…

Dijital reklam yatırımları nereye gidiyor?

Dijital reklam yatırımları nereye gidiyor?

Markalar tarafından önceliklendirilen dijital ihtiyaçlar sebebiyle tüm dijital kanallarda performans artışı yaşandı. Deloitte tarafından hazırlanan…

Perakendenin yüzde 60’ı ciroyu toparladı

Perakendenin yüzde 60’ı ciroyu toparladı

Ekim ayında AVM mağazalarında geçen yılın cirosunun yüzde 80 ve üzerini yakalayan üyelerinin yüzde 58’e…

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…

Türkiye’nin iyilik markaları İzmir’in yanında…

Türkiye’nin iyilik markaları İzmir’in yanında…

Tüketiciler giderek artan bir hassasiyetle markalardan toplumsal yaşamda daha fazla sorumluluk almasını, iyi günde olduğu…

Lüks ürünler Robin Hood gibi olmalı!

Lüks ürünler Robin Hood gibi olmalı!

Dünya geçmişte karşılaşmadığı bir pandemi döneminden geçiyorken, aylardır değişmeyen gündem konusu da pek tabii Covid-19…

Pandemi Döneminde Tüketiciler "Aile Sıcaklığı" Bekliyor

Pandemi Döneminde Tüketiciler “Aile Sıcaklığı” Bekliyor

Uluslararası danışmanlık firması Kearney’in pazarlama ve tüketici alanındaki eğilimleri izleyen yan kuruluşu Kearney Tüketici Enstitüsü…

Tüketici "markalar yanlış bilgiye karşı mücadele etmeli" diyor!

Tüketici “markalar yanlış bilgiye karşı mücadele etmeli” diyor!

Teknolojinin getirdiği en büyük nimetlerden birisi de şüphesiz; bilgiye kolay ve hızlı erişim. Ancak ne…

Markanız bir sonraki krize hazır mı?

Markanız bir sonraki krize hazır mı?

Global bir kriz halinin hakim olduğu bu günlerde markaların; tüketicilerin hayatlarındaki rollerinin önemini ve bu…

Gençlere çekici gelen işveren olmanın formülü!

Gençlere çekici gelen işveren olmanın formülü!

Kendisinden sonraki jenerasyonu beğenmemek, onları kendi değer yargılarıyla sınırlandırmaya çalışmak bilinen en eski tarihi ile…

Markaların "yeni normal"e adapte olmasını kolaylaştıran adımlar

Markaların “yeni normal”e adapte olmasını kolaylaştıran adımlar

Markalar koronavirüs salgınıyla birlikte insanların eve kapanmaları ve uzaktan çalışma sistemleri sonucu oluşan “yeni normal”e…