Markaların moral yükseltme yöntemi: Influencer'lar

Markaların moral yükseltme yöntemi: Influencer’lar

Süregelen belirsiz zamanlarda herkes bir şekilde işlerini devam ettirmeye çabalıyor. Ancak konu pazarlamacılar olunca duruma…

Koronavirüs salgını markaları nasıl etkiliyor?

Koronavirüs salgını markaları nasıl etkiliyor?

Şu anda markaların tüketiciler için halihazırda çalışmalarına devam etmesi gerekiyor. Arzın sürekliliğini sağlamak için perakendecilerle…

Mesafenin üstesinden gelmek: Markalar bizi nasıl bir araya getirebilir?

Mesafenin üstesinden gelmek: Markalar bizi nasıl bir araya getirebilir?

Koronavirüs, aylarca planlanan pazarlama çalışmalarını kesintiye uğrattı. “Normal” değişti ve “yeni normal” artık evlerin güvenli…

Yeni yıl, yeni tasarımlar...

Yeni yıl, yeni tasarımlar…

Ariş Pırlanta 2020 tasarımlarını tanıtan reklam serisini yayınladı. “Bu yıl Ariş Pırlanta ile fark yarat”…

Cadılar Bayramı'nın korkutan reklamları!

Cadılar Bayramı’nın korkutan reklamları!

Yılın en korkunç akşamı “Halloween” veya Türkçe adıyla “Cadılar Bayramı” yaklaşıyor. Herkes hazırlıklarını tamamladı, peki…

"Marka Ustaları" sertifika programı sonra erdi

“Marka Ustaları” sertifika programı sonra erdi

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr.Gülay Öztürk ve İlancılık Reklam Ajansı…