Süregelen belirsiz zamanlarda herkes bir şekilde işlerini devam ettirmeye çabalıyor. Ancak konu pazarlamacılar olunca duruma…
Şu anda markaların tüketiciler için halihazırda çalışmalarına devam etmesi gerekiyor. Arzın sürekliliğini sağlamak için perakendecilerle…
Koronavirüs, aylarca planlanan pazarlama çalışmalarını kesintiye uğrattı. “Normal” değişti ve “yeni normal” artık evlerin güvenli…
Ariş Pırlanta 2020 tasarımlarını tanıtan reklam serisini yayınladı. “Bu yıl Ariş Pırlanta ile fark yarat”…
Yılın en korkunç akşamı “Halloween” veya Türkçe adıyla “Cadılar Bayramı” yaklaşıyor. Herkes hazırlıklarını tamamladı, peki…
İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç.Dr.Gülay Öztürk ve İlancılık Reklam Ajansı…