L’Oréal'de zamanın ötesinde bir manifesto

L’Oréal’den zamanın ötesinde bir manifesto

Pandemi döneminde pek çok şeyle birlikte tüketicinin lüks algısı da değişti. Bu durumu “Herkesin eşitlendiği…

“Bilim Kadınları İçin” programına başvurular tüm hızıyla sürüyor

“Bilim Kadınları İçin” programına başvurular tüm hızıyla sürüyor

L’Oréal Türkiye’nin bilim alanında kadın araştırmacıları desteklemek, mükemmelliği ödüllendirmek, genç ve yetenekli bilim kadınlarının tanınmalarını…

Reklam dünyasının salgın anekdotları

Reklam dünyasının salgın anekdotları

Karantina ve kısıtlamalar sebebiyle evde daha fazla vakit geçiren insanların “kaliteli içeriğe” ilgisi (ve ihtiyacı)…

Bu hafta iş dünyasında hangi atamalar gerçekleşti?

Bu hafta iş dünyasında hangi atamalar gerçekleşti?

L’Oréal tarihinin 6. CEO’su belli oldu Bayrak değişimine hazırlanan L’Oréal Grup’ta CEO Jean-Paul Agon görevini,…

“Dünyanın bilime, bilimin kadınlara ihtiyacı var!”

“Dünyanın bilime, bilimin kadınlara ihtiyacı var!”

Kadınlar mı bilimden hoşlanmıyor yoksa sistem mi kadınları bu alana sokmuyor? Sorunun yanıtını vermeden önce…

L'Oréal'den, gelecek için cesur atılım

L’Oréal’den, gelecek için cesur atılım

L’Oréal’in, yeni global sürdürülebilirlik programı  “Gelecek için L’Oréal” kapsamında geliştirdiği“Çevresel ve Sosyal Etki Etiketleme Sistemi”…

L’Oréal, Essity ve Reckitt Benckiser tüketicileri “Sorumlu Alışverişe” davet ediyor

L’Oréal, Essity ve Reckitt Benckiser tüketicileri “Sorumlu Alışverişe” davet ediyor

L’Oréal, Essity ve Reckitt Benckiser, Publicis Groupe’un da karşılıksız katıldığı iş birliğiyle kolektif sesini tüketicileri…

L'oréal Türkiye'den artırılmış gerçeklik kampanyası

L’oréal Türkiye’den artırılmış gerçeklik kampanyası

L’Oréal Türkiye ve Google iş birliğiyle ortaya çıkan kampanya “Virtual Try On” ile tüketicilerine ulaşıyor.…