Eylül zamlarla geçti!

Pandemi ile birlikte e-ticaret hayatımızda çok daha büyük bir yer edindi. Pek çok ihtiyacımızı karşılayabildiğimiz…

Doğru pazarlama stratejisi “zorluk” dinlemiyor!

Koronavirüs hiç şüphesiz perakende sektöründe ani aksiyonların alınmasını, hızlı ve esnek hamlelerle markaların pazarlama stratejilerini…

“Cargo+”: Kargo problemlerini kadınlar çözecek!

E-ticaret her geçen gün gelişip, tüketicinin alışkanlıkları arasında yer edinirken lojistik problemleri varlığını koruyor. Bu…

Merak edenlere FMCG üzerinden semt sosyolojisi

#istegelsin kurucusu ve CEO’su Sedat Yıldırım ile pandemi döneminde yaptığımız söyleşide alışılmış, artık değişmez denilen…

E-ticarette bir ilk: Boyner “Arabaya Servis Hizmeti”ni başlattı…

Boyner, sektöründe bir ilki gerçekleştirerek arabaya servis hizmetini başlattı. İnternet mağazası boyner.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde,…

Pandemi, kadınların online alışveriş alışkanlıklarını değiştirdi: Sepette artık kozmetikten çok gıda var…

Türkiye’nin ilk para iadeli alışveriş sitesi Avantajix.com’un, çalışan kadınların online alışveriş eğilimlerini belirlemek amacıyla gerçekleştirdiği…

E-ticaret işletmeleri kargoculardan ne bekliyor?

E-ticaret uzunca zamandır hayatımızın içerisinde yer alsa da, pandemi dönemiyle birlikte tüketici alışkanlıkları listesinin en…

Google, Türkiye’de arama sayfasında çıkan alışveriş reklamlarını kaldırma kararı aldı

Arama motoru Google, Rekabet Kurulu kararı sonrası 10 Ağustos 2020’den itibaren, arama motorlarında çıkan alışveriş…

Amazon gözünü süpermarket pazarına dikti

Süpermarket ürünlerini online olarak müşterilerle buluşturan Amazon Fresh, bu yıl sonuna kadar İngiltere’deki ağını genişletmeyi…

E-ticaret sektörü yılın ilk yarısında yüzde 88 büyüdü

Yeni tip koronavirüs salgınının etkisiyle 2020 yılının ilk yarısında e-ticarete yönelim artarken siparişlerde rekor artış…

Bu yılın ilk yarısında e-ticaret, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 108 büyüdü

iPara’nın verilerine göre; koronavirüs salgının da etkisiyle, online alışveriş verileri geçen yılın aynı dönemine göre…

Perakendenin yeni yıldızı: “Kişiselleştirilmiş online deneyimler”

ACI Worldwide Research’ün raporları, 2020 yılının Mayıs ayındaki global e-ticaret satışlarının bir önceki yıla göre…