E-ticarette başarı için 3 formül…

Dünyayı saran Covid-19 salgını döneminde e-ticaret ve e-ihracatta yaşanan artışların markalara yansıması için doğru pazar…

E-ticarette satışları arttırmanın 6 yolu!

Dünya genelinde e-ticaret hızla yükselirken bu artış rakamlara da yansımış durumda. 2019 yılında dünyada 3.5…

2030’a kadar her 16 çalışandan biri yeni iş bulmak zorunda!

Dünyayı etkisi altına alan küresel salgın krizi tüm hayatın dinamiklerini ve iş yapış biçimlerimizi dönüştürmeye…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Mercedes 1 milyon 29 bin aracını geri çağırdı! Mercedes eCall sistemi kaza sonrası yanlış konum…

Değişen tüketici davranışına ayak uydurmak için yapılması gerekenler

Tüm dünyayı kasıp kavuran ve “yüzyılın krizi” olarak adlandırılan 2008 krizi, meğer yüzyılın krizi değilmiş.…

Dijital dünyanın liderleri pazarlamacılar için kritik hamleleri açıkladı

Türkiye dijital yolculuğuna hızla devam ederken artık yaşanan bu dönüşümün kalıcı olacağı herkes tarafından kabul…

Pandemi reklam harcamalarını nasıl etkiledi?

Edvido’nun 150’nin üzerinde ajansla görüşmesi üzerine yayınladığı “Pandemi Sektörleri ve Reklam Harcamalarını Nasıl Etkiledi?” raporunda,…

Mağaza alışverişi erkekleri neden mutsuz ediyor?

Kadın için saatlerce çarşı pazarda gezmek, mağazalara girmek, istediği ürünü seçip denemek, dakikalarca pazarlık yapmak,…

E-ticaretin ipleri artık sosyal medyanın elinde!

Pek çok alanda dönüşüme sebep olan 2020 yılında sosyal medya da yeniden keşfedildi. Artık markaların…

Golden Drum yenilendi!

2020 yılı hayatlarımızda büyük bir iz bıraktı. Pek çok zorluğun üstesinden geldik ve her zaman…

Bu yılın trendi: “sağlık”, “dijital ayak izi” ve “temassız ekonomi”

2021 herkes için tam bir bilinmezlik. Fırtına sonrası sessizlikle başladı fakat ilerleyen günlerin bizlere neler…

Neslihan Olcay: Pandemi “Dolaysız marka ekonomisini” büyüttü

Her sene yılın sözcüğünü seçen Oxford Dictionary bu seneyi ifade edecek tek bir sözcüğün yeterli…