E-ticaret sektörü artan müşteri taleplerini yapay zeka ile karşılayacak

Bazılarının dediği gibi insanlığın yaşadığı en zor testlerden biri olarak hatırlanacak bu pandemi, geçtiğimiz 10…

Tüketici her kanalda kolaylık istiyor

Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…

Pandemi sürecine dijital oyun ve e-ticaret harcamaları damga vurdu

İstanbul Fintech Week 2020 etkinliğinde konuşan ininal CMO’su Gülben Yağcı, pandeminin sektöre ve ininal’a etkilerine…

Yeni dönemde tüketiciler satın alma kararını nasıl alıyor?

Google ve The Behavioural Architects ortaklığında gerçekleştirilen araştırma Covid-19’un tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisini…

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…

Amazon kontrolü KOBİ’lere bırakıyor…

Amazon platformda satış yapanlar için geliştirdiği yeni “Fırsatlar” hizmetini duyurdu. Eklenen bu yeni hizmetle KOBİ’ler…

Instagram’dan TikTok’a karşı bir hamle daha

Reels videolarıyla TikTok’a meydan okuyarak rekabeti kızıştıran Instagram, yeni ana ekran güncellemesiyle Reels ve alışveriş…

Yüzde 100’ün üzerinde büyüdü!

Great Place to Work’ün “Care In Action COVID-19” raporuna göre e-ticaret sektöründe yüzde 100 artış…

WhatsApp kendini aştı, alışverişe bulaştı!

Dünyanın en büyük haberleşme platformlarından WhatsApp devrim niteliğindeki güncellemesini duyurdu.  Yeni güncellemeyle birlikte milyonlarca kullanıcı…

Perakendenin yüzde 60’ı ciroyu toparladı

Ekim ayında AVM mağazalarında geçen yılın cirosunun yüzde 80 ve üzerini yakalayan üyelerinin yüzde 58’e…

İpek Mobilya online pazara hazırlanıyor

Şirketin Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan ihracat pazarında öncelikli hedeflerini “Yakın vadede ihracat yapılan ülke…

Türkiye’de online alışveriş yeni normal

Inveon, Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) ve İsviçre E-ticaret ve Dijital Derneği (NetComm…