1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…
Haberler

Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…

Duygu Su Ocakoğlu
10 Haziran 2021
1 dk okuma

Tüketici beklentilerinin durmaksızın değiştiği artık kabullenilmiş bir olgu. Ancak bu değişim tarihin hiçbir noktasında, tüm dünyanın alışagelmiş olduğu düzeninden çıkmasına yol açan pandemi koşullarında olduğu kadar keskin olmamıştı. Dijital alana taşınan müşterilerin ilgisi ve sadakatini hedef alan rekabet gündemin en önemli maddesi haline gelirken, bu değişime çabuk adapte olan kurumlar başarılı oldu. Ekonomiler Covid-19’un getirileriyle çalkalanmaya devam etse de tüketici yeni süreçlere hızla alışıyor ve talepleri de bu kabullerle şekillenmeye devam ediyor. Peki, kurumlar müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmek için ne yapabilir? Bu soruların yanıtlarını SAS, 17 Haziran’da gerçekleştireceği Reimagine Marketing | Be Curious. Ask the Data etkinliğinde veriyor.

Artık sorulması gereken soru: “Tüketici beklentilerinin bir adım önünde kalmayı nasıl başaracağız?” olmalı. Oyun durmadan değişirken kurumlar müşterilerinin ihtiyaçlarını nasıl öngörebilir? Sorunun yanıtıysa hızlı davranmaktan değil, bu sürecin bir maraton olduğunu kabullenmekten geçiyor… Çözüm; müşterilerle uzun vadeli ve canlı ilişkiler kurmanın yanı sıra organizasyon yapılarının iç süreçlerinde kritik değişimler yapmayı ve varolan modelleri değişken müşteri beklentilerini öngörebilmek ve böylece doğru ürünleri sunabilmek adına sürekli güncellemeyi gerektiriyor.

Özetle, veriye dayalı bilinçli karar verenler, bu haritasız dönemin kazananlarından oluyor.

Aralarında tüketicinin hayatlarındaki değişimin sosyal medya şirketleri tarafından yorumlanacağı, EXPERIENCE 2030 araştırmasının müşteri beklentilerinin bölgeden bölgeye nasıl değiştiğini ortaya koyan ilk sonuçlarının açıklanacağı, çevik dijital kanalların kullanım alanlarının yanı sıra yeni müşteri deneyimindeki rolünün masaya yatırılacağı sunumlar bulunan Reimagine Marketing | Be Curious. Ask the Data etkinliğine buradan kaydolabilirsiniz.

featured SAS
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Haberler
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Haberler
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Marketing Türkiye
20 Eylül 2025
Milyonların dijital dershanesi: En çok izlenen sınav hazırlık kanalları YouTube Rating Report'ta!
Haberler
Milyonların dijital dershanesi: En çok izlenen sınav hazırlık kanalları YouTube Rating Report’ta!
Nafizcan Önder
17 Eylül 2025
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu...
Haberler
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu…
Marketing Türkiye
9 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.