Tüketici pandemi öncesi alışkanlıklarına dönecek mi?

Tüketici pandemi öncesi alışkanlıklarına dönecek mi?

Hiç şüphesiz ki pandemi dönemi hayatlarımızın bütün seyrini değiştirdi. Sektör fark etmeksizin tüketicilerin kazanmış olduğu…

Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…

Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…

Tüketici beklentilerinin durmaksızın değiştiği artık kabullenilmiş bir olgu. Ancak bu değişim tarihin hiçbir noktasında, tüm…

Pazarlamanın kadın liderleri -2-

Pazarlamanın kadın liderleri -2-

Derin içgörüsünü yaşamın her alanına yansıtan kadınlar elbette yaptıkları işlerle de fark yaratıyor. Özellikle de…

CMO'ları nasıl bir yıl bekliyor?

CMO’ları nasıl bir yıl bekliyor?

Sektörün yıllardır gündeminde olan “dijital dönüşüm” 2020’de bir tercihin ötesinde zorunluluk haline geldiğinde dijital kasları…

SAS’ten yarının ötesinde bir buluşma

SAS’ten yarının ötesinde bir buluşma

Bugüne dek görülmemiş bir hızla değişen tüketici beklentilerine yanıt verebilmek için tüm süreçlerini gözden geçiren…

Tüketiciler fiyat ve kaliteli deneyim arasında ikiye ayrılıyor

Tüketiciler fiyat ve kaliteli deneyim arasında ikiye ayrılıyor

2010’ların geride kaldığı, 2020’lere dair bakış açısının da büyük ölçüde pandemi gündemi tarafından şekillendirildiği bir…

Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!

Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!

“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide…

Trend Blenders'da bu kez; Markanız İçeriğinizdir konuşulacak

Trend Blenders’da bu kez; Markanız İçeriğinizdir konuşulacak

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin son buluşması bugün saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing Türkiye…

Rekabette ayrıştırıcı disiplin: Content Marketing

Rekabette ayrıştırıcı disiplin: Content Marketing

Akbank Katkılarıyla Trend Blenders üçlemesinin son buluşması 17 Eylül saat 16:00’da gerçekleşecek. Sanal etkinlik Marketing…

Haftanın öne çıkan atamaları

Haftanın öne çıkan atamaları

Nielsen’de ilk defa bir Türk kadınına küresel sorumluluk: Didem Şekerel Erdoğan Dünyanın önde gelen araştırma…