5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Duru’nun yeni reklam yüzü Beren Saat oldu

Marketing Türkiye
26 Haziran 2013
2 dk okuma

 

Evyap, Duru markası için Beren Saat’in reklam yüzü olduğu iddialı bir kampanyaya imza attı. Son dönemlerdeki başarılı işleri ile birçok markadan kampanya teklifleri alan ve bu konuda çok hassas ve seçici davranan Beren Saat, Duru’yu tercih etmesiyle ilgili olarak, “Duru markasını herkes gibi ben de tanıyordum. Duru Parfüm Duş Jeli ürünlerini denediğimde ise kararımı hemen verdim ve kampanyada tüm kalbimle yer aldım. Öncelikle bir oyuncu olarak, Duru’nun yeni reklam yüzü olmanın heyecanını taşıyorum. Gerçekten pozitif bir ekiple, güzel vakit geçirerek ve emek harcayarak, Duru’nun tüm canlı enerjisini yansıtan bir reklam filmi çıkardığımıza inanıyorum” dedi. Beren Saat, Duru ile “canlılık” konseptinde buluşurken, reklam filminde Duru Perfume Duş Jeli’ni kullanarak ruhunda ve bedeninde oluşan canlılığı anlatıyor ve “Duru Perfume Duş Jeli ile Her Duşta Canlılığı Hisset” mesajını veriyor.

2012 sonunda Türkiye’de katı sabun, sıvı sabun, duş jellerini de içine alan kişisel temizlik pazarında %22,5 miktar payı(iii) ile birinci firma konumunda kapatan ve 2013 Nisan sonu verilerinde %20,9 miktar payı(iv) ile liderliğini sürdüren Evyap Pazarlama Grup Başkanı Mustafa Arın, yapılan çok geniş kapsamlı araştırmalar sonunda yeni kampanyalarının yüzü olarak, alanında en başarılısı ile çalışmaları gerektiğini bunun için de Beren Saat’in tek isim olarak belirlendiğini söyledi. Mustafa Arın, “Reklamda ünlü kullanmaya karar verdikten sonra, Beren Saat’te karar kılmak çok zor olmadı. Duru kendi kategorisinin yıldız markası, dolayısıyla eğer Duru bir ünlü kullanacaksa bu, markanın gücüne ve büyüklüğüne uyan bir ünlü olmalıydı. Bu kampanyayı çok iyi taşıyabilecek, tüketicinin tanıdığı ve beğendiği ünlü bir yüz olarak da Beren Saat bizim için en iyi seçenek oldu” dedi. Mustafa Arın, tüketicilerle gerçekleştirdikleri odak grup oturumlarında, ‘Duru markası bir ünlü olsa kim olurdu?’ sorusuna en çok ‘Beren Saat’ cevabını aldıklarını belirterek, “Bunun sebebini sorduğumuzda Beren Saat’in Duru markası gibi güzel,doğal ve canlı olduğu yanıtını aldık” dedi.

Duru’nun yeni kampanyasının özellikleri hakkında bilgi veren Evyap Pazarlama Direktörü Burç Üstün ise kampanyanın sadece reklam filmiyle sınırlı kalmayacağını, tüketiciye ulaşan tüm mecraları etkin bir şekilde kullanacaklarını belirtti. Burç Üstün, Duru’nun Türkiye’de kişisel temizlik kategorisinde en çok bilinen markası olduğuna da dikkat çekti.

1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
4 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
5 OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Güncel Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Haberler
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Nafizcan Önder
28 Eylül 2025
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Haberler
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Sena Tufan
19 Eylül 2025
Vestel'de Duygu Badem Uylukçuoğlu'na yeni görev
Haberler
Vestel’de Duygu Badem Uylukçuoğlu’na yeni görev
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Haberler
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.