14 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dijital pazarlamada KOÇ ve WPP güç birliği: “Ingage”
Haberler

Dijital pazarlamada KOÇ ve WPP güç birliği: “Ingage”

Marketing Türkiye
5 Temmuz 2018
2 dk okuma

WPP ile Koç Topluluğu Şirketleri’nden Zer’in dijital pazarlama sektöründeki tecrübelerini birleştiren “Ingage”, strateji odaklı hizmetleri ile dijital pazarlama alanında iddialı bir oyuncu olacak.

Koç Topluluğu şirketleri adına medya satın alma ve pazarlama faaliyetlerinde bulunan Zer ile WPP dijital pazarlama alanında deneyim ve uzmanlıklarını birleştirdi. Koç Topluluğu ile WPP’nin eşit ortaklığında kurulan “Ingage”, dijital pazarlama alanında strateji odaklı hizmet verecek.

Bugüne kadar Zer bünyesinde strateji odaklı uzmanlık ve teknoloji kullanımı ile hızla büyüyen dijital pazarlama hizmetleri Ingage ile bir adım öteye taşınacak. Ingage, WPP’nin uzman yetkinliklerini kullanarak, , dijital pazarlamanın hizmet alanlarını genişletmeyi ve yeni müşteriler kazanarak bölgesel fırsatları değerlendirmeyi de hedefleyecek.

Zer Genel Müdürü Aykut Özüner, yaptığı açıklamada Ingage’in dijital alanda büyümeyi ve müşterilerine farklı çözümler sunmayı hedeflediğini belirtti. Aykut Özüner, şunları söyledi; “Koç Topluluğu olarak, Zer ile dijital pazarlama hizmeti verdiğimiz mevcut müşteri portföyümüzü bu yeni ortaklık ile güçlendirerek, artırmayı hedefliyoruz. Ingage, sahip olduğu sektörel uzmanlığı ile perakende, dayanıklı tüketim, otomotiv, finans, yerel iletişim ve e-ticaret alanlarındaki deneyimlerini derinleştirmeye devam edecek.” Yaratılacak en büyük farkın özellikle sunulacak hizmetlerin çeşitliliği ile sağlanacağının altını çizen Özüner, Ingage ile Türkiye ‘de dijital pazarlama disiplinin gelişmesine de sektörel bir katkı sağlayacaklarını söyledi.

WPP adına görüşlerini aktaran Türkiye Ülke Müdürü Demet İkiler ise “WPP, Türkiye’deki yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Bugüne kadar gerçekleştirdiği başarılı çalışmalar ile dijital pazarlama alanında önemli bir oyuncu olarak adından söz ettiren Zer’in yerel piyasadaki gücü ile WPP’nin küresel deneyimlerini bir araya getirdik. Türkiye’deki yatırımları arasında özel yeri olan bu güçlü ortaklık ile hayat bulan Ingage, önümüzdeki dönemde sadece Türkiye’de değil bölgesel anlamda da büyüme hedefine odaklanacak” dedi.

Bugüne kadar Zer çatısı altında müşterilerine hizmet veren dijital pazarlama ekibi bundan sonra Ingage bünyesinde hizmet vermeye devam edecek. Ingage, halihazırda tüm dijital sertifika ve eğitimlerini tamamlamış 50 kişilik uzman kadrosu ile müşterilerine hizmet sunacak. Çevik organizasyon yapısıyla Ingage, dijital pazarlama alanındaki yeniliklere de hızla adapte olarak önümüzde dönemde yatırımlarına devam ederken, bu hedef doğrultusunda organizasyon yapısını da genişletecek

1 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
2 Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
3 Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Onlar TV’nin ilk ay karnesi…
4 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
5 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Güncel Haberler
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Enerji sektöründe iletişimin vazgeçilmez normları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
1 hafta önce
BİM, FİLE Market’i ayrı şirket olarak tescilledi
Haberler
BİM, FİLE Market’i ayrı şirket olarak tescilledi
Sena Tufan
21 Mart 2025
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Haberler
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Marketing Türkiye
2 gün önce
Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.