
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Bir yılı aşkın süredir Marketing Türkiye ile MTM Medya Takip Merkezi iş birliğiyle yayınlanan Marketing Türkiye YouTube Rating Report, dijital haberciliğin nabzını tutan bir “pusula” olmayı sürdürüyor. Peki, Ekim 2025’te YouTube’un haber sahnesinde kimler öne çıktı? Hangi gazeteciler yükselişte, kimler en çok konuşuldu, beğenildi, yorumlandı? Yeni nesil gazeteciliğin görünürlük haritası yine Marketing Türkiye YouTube Rating Report’ta!
Eylül ayında yaklaşık 1,5 milyon izlenmeyle listede 28’inci sırada yer alan Buket Aydın, Ekim ayında performansını adeta katladı. İzlenme sayısını 23 milyonun üzerinde artırarak toplamda 25 milyon izlenmeye ulaşan Aydın, Ekim ayının en çok izlenen gazetecisi oldu.
Ayın dikkat çeken gelişmelerinden bir diğeri ise, Fatih Altaylı’nın yargı süreci ve sonrasında yayınlarına ara verme kararı oldu. 3 Ekim’de ilk duruşması yapılan Altaylı, 4 Ekim sabahında yayınlarına bir süreliğine ara verdiğini “Bize Biraz Müsaade” başlıklı videosuyla açıkladı. Bu video yalnızca içeriğiyle değil, 99 bin 863 beğeni ve 11 bin 236 yorumla ayın en çok beğeni ve yorum alan videosu olarak da kayıtlara geçti.
Armağan Çağlayan, Ekim’in en çok izlenen ikinci gazetecisi olurken; Özlem Gürses, Cüneyt Özdemir ve Nevşin Mengü ilk beşteki yerlerini korudu. Altaylı ise 10,8 milyon izlenmeyle listenin altıncı sırasında yer aldı.
Üretkenlik sıralamasında tablo değişmedi: 375 içerikle Can Ataklı bir kez daha zirvedeydi. Video başına ortalama izlenmede Şule Aydın liste başındaki yerini korurken, Shorts içeriklerinde ise Abdurrahman Uzun aldığı beğenilerle fark yarattı. Video içerikleri özelinde ise en fazla beğeni toplayan isim 352 bin beğeniyle Serdar Akinan oldu.
YouTube Rating Report Ekim Ayı Sonuçları













Marketing Türkiye için MTM Medya Takip Merkezi’nin gerçekleştirdiği YouTube Rating Report her ay düzenli olarak en güncel verilerle yeni nesil gazeteciliğin rekabetini ölçümlemeye devam edecek… Rapora ilişkin detaylı analize MTM Medya Takip Merkezi’nden ulaşabilirsiniz…
