17 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Haberler

happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor

İrem Alimoğlu
2 Temmuz 2025
1 dk okuma

İlk buluşmayı planlamak, tahmin edilenden çok daha karmaşık bir süreç. Beklentiler, endişeler ve seçim baskısı bu süreci stresli hale getiriyor. Nerede buluşmalı? Her iki taraf için de uygun bir mekân nasıl seçilmeli? Hayal kırıklığı yaratmamak için ne gibi alternatifler düşünülmeli? İşte tüm bu sorular, bekarların ilk adımı atmaktan çekinmesine neden oluyor. Arkadaşlık uygulaması happn, tam da bu noktada devreye giriyor. Kullanıcılarının bu yükünü hafifletmek adına geliştirilen yeni özelliği Perfect Date, ilk randevunun en zorlu adımlarından biri olan mekan seçimini kişiselleştirilmiş bir deneyime dönüştürüyor.

Pek çok kullanıcı, randevu organize ederken fikir bulmakta zorlandığını ve bu nedenle buluşmaları ertelediğini ya da iptal ettiğini belirtiyor. Hatta bazıları, alternatif fikirler üretmek için uygulama dışında yapay zeka araçlarına başvuruyor. happn’in yeni fonksiyonu bu ihtiyaca doğrudan yanıt veriyor. Perfect Date, kullanıcının ve eşleşmesinin ilgi alanlarını ve tercihlerini göz önünde bulundurarak beş farklı mekan önerisi sunuyor. Bunun için yapılması gereken tek şey, sohbet penceresinde bir lokasyon belirlemek. Ardından kültür, yemek, bar ya da gezi gibi kategorilerde eşleşmeye özel öneriler geliyor.

Daha az stresli, daha akıcı randevular

İlk buluşmanın gerçekleşmesinde en büyük engellerden biri de “doğru mekanı” bulma telaşı. Orijinallik, rahat ulaşım, atmosfer gibi pek çok kriter, süreci daha da karmaşıklaştırıyor. Perfect Date, bu zihinsel yükü ortadan kaldırıyor. Artık karşı tarafın neyi sevip sevmediğini tahmin etmeye çalışmak, harita karşılaştırmaları yapmak gerekmiyor. Deneyim hem daha doğal hem daha sade.

Yeni özellik, kullanıcıların kararlarını onların yerine vermiyor; aksine karar sürecini kolaylaştırıyor. Tavsiye sunarken esnek davranıyor ve tarafların ortak zevklerini önceliklendiriyor. Amaç net: Buluşma anını geciktirmeden bir adım daha yaklaştırmak.

featured happn
1 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
2 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
3 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
4 Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
5 Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Güncel Haberler
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Pahalı çikolataya markalar inovasyonla cevap veriyor
Pahalı çikolataya markalar inovasyonla cevap veriyor
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: "Deneyim Pazarlaması"
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: “Deneyim Pazarlaması”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
Haberler
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
İrem Alimoğlu
20 Haziran 2025
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Haberler
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
"Aile Markası" olmanın sırrı Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısında...
Haberler
“Aile Markası” olmanın sırrı Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısında…
Nafizcan Önder
5 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.