3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Haberler

happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor

İrem Alimoğlu
19 saat önce
1 dk okuma

İlk buluşmayı planlamak, tahmin edilenden çok daha karmaşık bir süreç. Beklentiler, endişeler ve seçim baskısı bu süreci stresli hale getiriyor. Nerede buluşmalı? Her iki taraf için de uygun bir mekân nasıl seçilmeli? Hayal kırıklığı yaratmamak için ne gibi alternatifler düşünülmeli? İşte tüm bu sorular, bekarların ilk adımı atmaktan çekinmesine neden oluyor. Arkadaşlık uygulaması happn, tam da bu noktada devreye giriyor. Kullanıcılarının bu yükünü hafifletmek adına geliştirilen yeni özelliği Perfect Date, ilk randevunun en zorlu adımlarından biri olan mekan seçimini kişiselleştirilmiş bir deneyime dönüştürüyor.

Pek çok kullanıcı, randevu organize ederken fikir bulmakta zorlandığını ve bu nedenle buluşmaları ertelediğini ya da iptal ettiğini belirtiyor. Hatta bazıları, alternatif fikirler üretmek için uygulama dışında yapay zeka araçlarına başvuruyor. happn’in yeni fonksiyonu bu ihtiyaca doğrudan yanıt veriyor. Perfect Date, kullanıcının ve eşleşmesinin ilgi alanlarını ve tercihlerini göz önünde bulundurarak beş farklı mekan önerisi sunuyor. Bunun için yapılması gereken tek şey, sohbet penceresinde bir lokasyon belirlemek. Ardından kültür, yemek, bar ya da gezi gibi kategorilerde eşleşmeye özel öneriler geliyor.

Daha az stresli, daha akıcı randevular

İlk buluşmanın gerçekleşmesinde en büyük engellerden biri de “doğru mekanı” bulma telaşı. Orijinallik, rahat ulaşım, atmosfer gibi pek çok kriter, süreci daha da karmaşıklaştırıyor. Perfect Date, bu zihinsel yükü ortadan kaldırıyor. Artık karşı tarafın neyi sevip sevmediğini tahmin etmeye çalışmak, harita karşılaştırmaları yapmak gerekmiyor. Deneyim hem daha doğal hem daha sade.

Yeni özellik, kullanıcıların kararlarını onların yerine vermiyor; aksine karar sürecini kolaylaştırıyor. Tavsiye sunarken esnek davranıyor ve tarafların ortak zevklerini önceliklendiriyor. Amaç net: Buluşma anını geciktirmeden bir adım daha yaklaştırmak.

featured happn
1 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
2 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
3 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
4 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
5 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Güncel Haberler
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
Trump'ın TikTok stratejisi: ABD Başkanı satış süresini üçüncü kez uzatıyor
Haberler
Trump’ın TikTok stratejisi: ABD Başkanı satış süresini üçüncü kez uzatıyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Sena Tufan
4 hafta önce
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor
Haberler
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan “Kafeinsiz reklam panoları” ile uykuya davet ediyor
Sena Tufan
30 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.