16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En etkili PR çalışmaları Brandverse Awards’ta rekabet edecek...
Haberler

En etkili PR çalışmaları Brandverse Awards’ta rekabet edecek…

Sena Tufan
17 Mart 2025
3 dk okuma

Marka itibarını zirveye çıkaran etkili PR çalışmaları Brandverse Awards PR bölümünde değerlendiriliyor! İş birlikleri, kurumsal imaj ve itibar yönetimi faaliyetleri, lansman organizasyonları, sponsorluk çalışmaları, sosyal sorumluluk projeleri, sürdürülebilir iş stratejileri ve diğer tüm PR çalışmaları Brandverse Awards’ta rekabet edecek. Başvurular için son tarih 28 Mart….

Bu yıl marka imajını güçlendirenler de ödüllendirilecek!

Bu bölümde, stratejik ve kreatif açıdan odağına PR disiplinini alan iletişim kampanya ve projeleri değerlendirilir. Kurumsal itibar ve pazarlama iletişimi, sürdürülebilirlik iletişimi, sosyal sorumluluk, kriz yönetimi bağlamında PR kampanyaları ile stratejik içerik üretimi, gündem yönetimi, etkinlik ve sponsorluk/ortaklık yönetimi PR bölümünde yarışır.

Başvuran projenin, kurum, kuruluş veya markanın hedef kitle ve paydaşlarına erişmesi, bilgilendirmesi, etkilemesi, etkileşime geçirmesi, bağ kurması ve ayrıca zihin dönüşümü, kültür ve davranış değişikliğini sağlaması gibi amaca hizmet etmesi gerekir. 

Başvurularda sonuç bölümünde, hedefe uygun şekilde kantitatif ve kalitatif verinin birlikte belirtilmesi çok önemlidir. Farklı bağlamda etkili sonuçlar dikkate alınmayacaktır.  Uzun dönemli projelerde kümülatif sonucun yanı sıra mutlaka son bir yıla dair veri eklenmelidir. Uygulama ile ilgili değerlendirmede, hedef kitlelere erişmek üzere tradisyonel ve dijital entegrasyon başarısı dikkate alınır.

  • Etkili İçerik Üretimi

Bu kategoride, hedef kitleyi bilgilendirmek, etkilemek, etkileşim yaratmak, algı ve davranış değişikliğini sağlamak amacıyla üretilen etkili ve güçlü mesajlar ile mesajların kullanım stratejileri yarışır. Başvurudaki sonuç bölümünde, içeriğin hedef kitleleri nasıl etkilediği verilerle gösterilmelidir.

  • Etkinlik Yönetimi: B2B

Bu kategoride, iletişim programında kurum, kuruluş veya markanın odaklı hedef kitlelerle buluştuğu etkili online, offline veya hibrit etkinlik projeleri yarışır.

  • Etkinlik Yönetimi: B2C

Bu kategoride, iletişim programında kurum, kuruluş veya markanın tüketicileri ve geniş kitlelerle buluştuğu etkili online, offline veya hibrit etkinlik projeleri yarışır.

  • Elçilik Programı: Influencer ve Kanaat Önderi İş Birliği

Bu kategoride, iletişim programında fikir önderlerinin ve/veya influencerların stratejik konumlandırması ve kampanya üzerindeki etkileri yarışır.  Başvurudaki sonuç bölümünde, fikir önderlerinin ve/veya influencerların olumlu etkisine dair sonuçlar mutlaka gösterilmelidir.

  • İşveren Markası İletişimi: İç İletişim

Bu kategoride, kurum ve kuruluş çalışanlarının motivasyonunu artırmaya, kurum aidiyeti geliştirmeye ve kurum kimlik ve kültürünü benimsetmeye veya kültür dönüşümü sağlamaya yönelik yaratıcı ve etkili iç iletişim çalışmaları yarışır. Başvurudaki sonuç bölümünde, iletişim programının çalışanlar üzerindeki etkisine dair sonuçlar gösterilmelidir. Yapılan iletişim çalışmasının markaya sağladığı katkı somut verilerle başvurularda belirtilmelidir.

  • İşveren Markası İletişimi: Genç Yetenek İletişimi

Bu kategoride, kurum ve kuruluşların gençler tarafından tercih edilen marka olmak amacıyla genç yeteneği etkilemek üzere yürüttüğü yaratıcı ve etkili iletişim çalışmaları yarışır. Başvurudaki sonuç bölümünde, iletişim programının yeni yeteneğin başvuruları üzerindeki etkisine dair sonuçlar gösterilmelidir.

  • Kurumsal İtibar Kampanya Yönetimi

Bu kategoride, kurum veya markaların pazarlama ve satış hedefi olmaksızın paydaşlar ekosisteminde itibar sağlamaya odaklanan iletişim kampanyaları yarışır. Kriz yönetimi bağlamında itibar telafi programları, halka arz projeleri ile kurumsal “anlamlı amaç-purpose” odaklı kampanyalar da bu kategoride değerlendirilir. Başvurudaki sonuç bölümünde, itibar araştırması bulguları gösterilmelidir.

  • KSS Proje Üretimi ve İletişim Yönetimi:

Şirket ve Marka Bu kategoride, şirket ve markaların topluma, insana, doğaya değer kattığı sorumlu kampanya üretimi, tasarımı ve iletişim fikri ile programı yarışır. 

Başvurudaki sonuç bölümünde, iletişim programının sosyal katma değerine dair sonuçlar gösterilmelidir. Toplumun ihtiyaç ve beklentilerini karşıladığı ispatlanmalıdır.

  • KSS Proje Üretimi ve İletişim Yönetimi: Şirket ve Marka

Bu kategoride, şirket ve markaların topluma, insana, doğaya değer kattığı sorumlu kampanya üretimi, tasarımı ve iletişim fikri ile programı yarışır. 

Başvurudaki sonuç bölümünde, iletişim programının sosyal katma değerine dair sonuçlar gösterilmelidir. Toplumun ihtiyaç ve beklentilerini karşıladığı ispatlanmalıdır.

  • KSS Proje Üretimi ve İletişim Yönetimi: Sivil Toplum Kuruluşları

Sivil toplum kuruluşlarının topluma, insana, doğaya değer kattığı sorumlu kampanya üretimi, tasarımı ve iletişim fikri ile programı yarışır. 

Başvurudaki sonuç bölümünde, iletişim programının sosyal katma değerine dair sonuçlar gösterilmelidir. Toplumun ihtiyaç ve beklentilerini karşıladığı ispatlanmalıdır.

  • Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişim Yönetimi

Bu kategoride, kurum ve kuruluşların sürdürülebilir bir gelecek için ekonomik ve sosyal değer üreten çevresel sorunluluklarını yerine getiren kurumsal sürdürülebilirlik iş modellerini en başarılı şekilde paydaşlarına anlatan, geniş kitleleri etkileyerek olumlu davranış değişikliğini sağlayan iletişim kampanyaları yarışır.

Başvurudaki sonuç bölümünde, iletişim programının paydaşlar üzerindeki etkisine dair sonuçlar gösterilmelidir.

  • Lansman / Relansman İletişimi

Bu kategoride, kurum, kuruluş ve markaların pazara girişi ile ilgili lansman iletişim programları veya yeni bir konumlandırma ile relansman amaçlı iletişim kampanyaları yarışır.

  • Sponsorluk & İş Birliği Anlaşma ve Yönetimi

Bu kategoride, kurum, kuruluş veya markaların iş ve PR hedeflerini karşılamak ya da belli bir konuda farkındalık yaratmak amacıyla marka özü ve hedef kitlesine uygun olarak gerçekleştirdiği sponsorluk çalışmaları veya iş birliği/ortaklık programları bu kategoride yarışır. Markanın sponsorluk veya ortaklık hakkını nasıl ve ne kadar etkili kullandığı değerlendirilir.

  • Gündem Yönetimi

Bu kategoride, marka bağımsız yönetilen ve toplumu bilgilendiren, farkındalık yaratan, algı değiştiren ve bir davranış değişikliğine yönlendiren gündem/platform iletişim başarısı değerlendirilir. Konu yönetimi ile medya ve sosyal medya kullanım başarısı dikkat alınır. Başvurudaki sonuç bölümünde, gündem yönetimin ölçülebilir etkisi gösterilmelidir.

  • Lider İletişimi *YENİ

Bu kategori, liderlerin kurum içindeki ve dışındaki paydaşlarla etkili iletişim kurarak, marka imajını güçlendirmek ve toplumsal sorumluluk bilinci oluşturmak amacıyla gerçekleştirdiği iletişim çalışmalarını kapsar. Liderlerin kriz yönetimi, stratejik yönlendirmeler ve toplumsal duyarlılık yaratma gibi alanlarda yürüttüğü iletişim faaliyetleri burada değerlendirilir.

Brandverse Awards featured
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
TikTok LIVE Ajansı olmanın tam zamanı!
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Disney, Orta Doğu'daki ilk tema parkını Abu Dabi'de açıyor
Haberler
Disney, Orta Doğu’daki ilk tema parkını Abu Dabi’de açıyor
Sena Tufan
8 Mayıs 2025
Tüketicinin size ayırdığı 47 saniyeyi iyi değerlendirmenin 5 yolu!
Haberler
Tüketicinin size ayırdığı 47 saniyeyi iyi değerlendirmenin 5 yolu!
Nafizcan Önder
13 Nisan 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-12 Haziran)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-12 Haziran)
Sena Tufan
4 gün önce
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Haberler
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Nafizcan Önder
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.