17 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor
Haberler

Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor

Sena Tufan
5 Şubat 2025
2 dk okuma

Heinz, İngiltere’nin en sevilen yiyecek eşleşmelerini öne çıkaran yeni bir Masterbrand kampanyası başlattı. Wieden + Kennedy London iş birliğiyle hazırlanan “Trigger the Taste” kampanyası, markanın 150 yıllık mirasına dayanarak lezzet odaklı bir mesaj veriyor.

Ülke genelinde yayınlanan kampanya, Heinz’ın en çok tercih edilen ürünlerini öne çıkaran yakın çekim görsellerle tüketicilere hitap ediyor. Reklamlarda Heinz, “Seriously Good” Mayonez, Baked Beans ve diğer popüler ürünlerin lezzet vurgusu ön planda tutuluyor. Kampanya, Heinz’ın belirli yiyeceklerle ayrılmaz bir ikili oluşturduğunu göstererek; patates kızartmasının ketçap, sıcak ekmeğin ise çorbayı çağırdığı anlara odaklanıyor.

Heinz’ın ünlü “It Has to Be Heinz” sloganına yeni bir yorum getiren kampanya, logoda “Heinz” yerine “Chips” (Patates Kızartması), “Toast” (Tost) gibi tamamlayıcı yiyecekleri kullanıyor.

Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor
Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor

Ön testlerde tüketicilerin yüzde 70’ten fazlası kampanyanın Heinz’a ait olduğunu hemen fark etti.

Kampanya hakkında değerlendirmelerde bulunan Kraft Heinz UK+I Lezzet Yükseltme ve Masterbrand Direktörü Thiago Rapp, “Bazı yiyecekler birbirleriyle ayrılmaz bir bağa sahip. Heinz, bu eşleşmeleri en iyi şekilde tamamlayan marka. ‘Trigger the Taste’ kampanyasıyla bu basit ama güçlü içgörüyü vurguluyoruz” dedi.

Wieden + Kennedy London’ın kreatif direktörleri Joe De Souza ve Juan Sevilla, “Heinz’ın lezzeti, tüketiciler için güçlü bir çağrışım yapıyor. İnsanlar ketçap görünce patates kızartmasını, Heinz Fasulye’yi görünce ise tostu düşünüyor. Kampanyanın gücü de buradan geliyor” ifadelerini kullandı.

Kampanya kapsamında Londra, Manchester, Edinburgh, Newcastle, Glasgow ve Leeds gibi büyük şehirlerde dikkat çekici açık hava reklamları yer alacak. Ayrıca Heinz, dağıtım kamyonlarını ve Londra’nın ikonik kırmızı otobüslerini ketçap ve fasulye temalı görsellerle giydirerek sokaklara taşıyacak. Kampanya, İngiltere’nin yanı sıra İspanya gibi Avrupa’nın önemli pazarlarında da hayata geçirilecek.

Kaynak: LBB Online

Türkiye’nin sos haritası!

featured heinz
1 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
2 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
3 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
4 Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
5 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
Güncel Haberler
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği...
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği…
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"İnsan mı yapay zeka mı?" Tüketici içeriğin kaynağını bilmek istiyor...
Haberler
“İnsan mı yapay zeka mı?” Tüketici içeriğin kaynağını bilmek istiyor…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Haberler
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Sena Tufan
22 Haziran 2025
RTÜK’ten yayıncılık tarihine geçen ceza: Sözcü TV yayını 10 gün durduruldu...
Haberler
RTÜK’ten yayıncılık tarihine geçen ceza: Sözcü TV yayını 10 gün durduruldu…
Marketing Türkiye
9 Temmuz 2025
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Haberler
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.