7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor
Haberler

Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor

Sena Tufan
5 Şubat 2025
2 dk okuma

Heinz, İngiltere’nin en sevilen yiyecek eşleşmelerini öne çıkaran yeni bir Masterbrand kampanyası başlattı. Wieden + Kennedy London iş birliğiyle hazırlanan “Trigger the Taste” kampanyası, markanın 150 yıllık mirasına dayanarak lezzet odaklı bir mesaj veriyor.

Ülke genelinde yayınlanan kampanya, Heinz’ın en çok tercih edilen ürünlerini öne çıkaran yakın çekim görsellerle tüketicilere hitap ediyor. Reklamlarda Heinz, “Seriously Good” Mayonez, Baked Beans ve diğer popüler ürünlerin lezzet vurgusu ön planda tutuluyor. Kampanya, Heinz’ın belirli yiyeceklerle ayrılmaz bir ikili oluşturduğunu göstererek; patates kızartmasının ketçap, sıcak ekmeğin ise çorbayı çağırdığı anlara odaklanıyor.

Heinz’ın ünlü “It Has to Be Heinz” sloganına yeni bir yorum getiren kampanya, logoda “Heinz” yerine “Chips” (Patates Kızartması), “Toast” (Tost) gibi tamamlayıcı yiyecekleri kullanıyor.

Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor
Heinz, ikonik gıda kombinasyonlarıyla lezzet hafızasını tetikliyor

Ön testlerde tüketicilerin yüzde 70’ten fazlası kampanyanın Heinz’a ait olduğunu hemen fark etti.

Kampanya hakkında değerlendirmelerde bulunan Kraft Heinz UK+I Lezzet Yükseltme ve Masterbrand Direktörü Thiago Rapp, “Bazı yiyecekler birbirleriyle ayrılmaz bir bağa sahip. Heinz, bu eşleşmeleri en iyi şekilde tamamlayan marka. ‘Trigger the Taste’ kampanyasıyla bu basit ama güçlü içgörüyü vurguluyoruz” dedi.

Wieden + Kennedy London’ın kreatif direktörleri Joe De Souza ve Juan Sevilla, “Heinz’ın lezzeti, tüketiciler için güçlü bir çağrışım yapıyor. İnsanlar ketçap görünce patates kızartmasını, Heinz Fasulye’yi görünce ise tostu düşünüyor. Kampanyanın gücü de buradan geliyor” ifadelerini kullandı.

Kampanya kapsamında Londra, Manchester, Edinburgh, Newcastle, Glasgow ve Leeds gibi büyük şehirlerde dikkat çekici açık hava reklamları yer alacak. Ayrıca Heinz, dağıtım kamyonlarını ve Londra’nın ikonik kırmızı otobüslerini ketçap ve fasulye temalı görsellerle giydirerek sokaklara taşıyacak. Kampanya, İngiltere’nin yanı sıra İspanya gibi Avrupa’nın önemli pazarlarında da hayata geçirilecek.

Kaynak: LBB Online

Türkiye’nin sos haritası!

featured heinz
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Haberler
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Sena Tufan
3 hafta önce
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Haberler
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Sena Tufan
13 Ekim 2025
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.