28 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L'Oréal "Aktif Kozmetik" kabuk değiştiriyor
Haberler

L’Oréal “Aktif Kozmetik” kabuk değiştiriyor

Marketing Türkiye
27 Nisan 2023
2 dk okuma

L’Oréal Grup’un La Roche-Posay, Vichy, CeraVe ve SkinCeuticals olmak üzere cilt bakım markalarını bünyesinde bulunduran bölümü Aktif Kozmetik, isim ve kabuk değiştiriyor. Aktif Kozmetik, bundan sonraki süreçte var oluş amacıyla uyumlu olacak şekilde Dermatolojik Güzellik ismiyle yoluna devam edecek. Bununla birlikte bölümün organizasyon yapısı ve iş modeli, herhangi bir değişime uğramadan ilerleyecek.

L'Oréal "Aktif Kozmetik" kabuk değiştiriyor
Sinem Saraçer Turanlı
L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi

“Dermatolojik Güzellik ismi, var oluş sebebimizi ve stratejimizi yansıtıyor”

L’Oréal Türkiye Dermatolojik Güzellik Genel Müdürü ve Ülke Etik Temsilcisi Sinem Saraçer Turanlı, isim değişikliğine ilişkin yaptığı açıklamada “Yeni ismimiz, kim olduğumuzu daha net ifade etmemizi sağlayacak. Dermatolojik Güzellik olarak yeniden doğan bölümümüzün yeni dönemde başlıca hedefini, sağlığı güzelliğin geleceği haline getirebilmek oluşturuyor.

İlham verici ve anlamlı hedefleri olan, yenidoğandan itibaren herkes için sürdürülebilir ve hayat değiştiren dermatolojik çözümler sunan Dermatolojik Güzellik olarak, sağlık ve güzelliğin dünyadaki öncüsü olmayı amaçlıyoruz. Sağlık profesyonellerine eşlik ederek, güçlü bir dayanışma ile cilt sağlığına erişimi her yerde ve herkes için artırmak istiyoruz” dedi. İsim değişikliği ile birlikte daha fazla anlam kazandıklarını belirten Turanlı, “Yeni dönemde kendimize daha fazla tüketici, daha fazla doktor, hayat değiştiren ürünler, güçlü kategori görünürlüğü ve e-servisler ile anlam yaratan markalar olmak üzere 5 öncelik belirledik” dedi.

“Herkes için dermatoloji, ancak daha fazla ‘hastüketiciye’ ulaşmakla mümkün”

Hedef kitlelerini, cilt problemleri yaşayan hasta ve sağlıklı yaşamı önemseyen bilinçli tüketicilerden oluşan yepyeni bir terminoloji ile tanımlayan Turanlı, “3 yılda 10 milyon yeni hastüketiciye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi ve ekledi: “Zaman değişiyor. Cilt patolojileri yükselişte. Bugün dünyada 2 milyardan fazla kişi cilt sorunları yaşıyor ve bu sayı nüfus yaşlandıkça, kentlerdeki hava kirliliğine maruz kaldıkça ve dünyadaki belirsizlikler sebebiyle stresin artması nedeniyle gittikçe büyüyor.

Pandemiden itibaren özçekimlerin müthiş bir ivme ile artışı ve video aramalarına yönelik köklü geçişle beraber, estetik fayda sağlayıcılarına dönük arayış da hızla sürüyor. Paralelde, tüketicilerin estetik ihtiyaç ve taleplerini karşılama adına medikal profesyonellere yönelimi de gün geçtikçe artıyor. Bu yeni dünyada dermatolojik markalarımız çok kritik bir rol oynuyor. Bir taraftan büyüyen cilt patolojilerini ele almayı, diğer taraftan yeni estetik arayışlara cevap vermeyi amaçlıyoruz.” diyor.

“İyi bir gelecek için markalarımız ile anlam ve fayda yaratmayı önceliklendiriyoruz”

Sürdürülebilirliğin sadece Türkiye’de değil globalde de L’Oréal Grup’un ve Dermatolojik Güzellik’in en önemli öncelikleri arasında olduğunun altını çizen Turanlı, “Hedefimiz tüm yeni üretilen ürünlerde daha temiz formülasyonların kullanılması, ürünlerin daha az su tüketilerek üretilmesi, malzeme kullanımını azaltmak üzere ambalajların yoğunluğunun daha az olması ve dönüştürülebilir plastik kullanılarak üretilmesi. L’Oréal Grup, 2025 yılına kadar ambalajlarının yüzde 70’ini geri dönüştürülebilir plastikten üreterek 10 bin ton saf plastik tasarrufu sağlamayı hedefliyor. Doldurulabilir şampuan ve temizleyici ürünlerimiz, karton ambalaj kullanılarak üretilen güneş koruma kremlerimiz, Türkiye portföyümüzde de bulunuyor.

Ek olarak, 2023 yılının ilk yarısında sürdürülebilirliğe katkı sağlayacak, eczanelerimiz ve e-ticaret partnerlerimiz ile hayata geçireceğimiz ‘yeşil dermokozmetik’ ortaklıkları üzerinde çalışıyoruz. Ayrıca markalarımız bazında, farklı sivil toplum kuruluşlarıyla iş birliği içerisinde öncelikli deprem bölgesini hedefleyerek hayata geçirmeyi planladığımız, bireylerin hayatına dokunacak ve fayda sağlayacak projelerimiz bulunuyor. La Roche-Posay ile kanserli çocuklara daha iyi bir yaşam sunmaktan CeraVe ile cilt bakım servislerini ihtiyaç bölgelerine ulaştırmaya ve Vichy ile ‘kadınların her anında yanında’ mottosuyla psikolojik destek ve iş imkanları sağlamaya kadar, oldukça dolu bir ajandamız var” cümleleriyle açıklamalarını sonlandırıyor…

featured L'Oréal
1 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
2 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
3 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Güncel Haberler
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yaşamları değiştiren Darüşşafaka Giriş Sınavı 25 Mayıs’ta, 42 ilde yapılacak!
Haberler
Yaşamları değiştiren Darüşşafaka Giriş Sınavı 25 Mayıs’ta, 42 ilde yapılacak!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
Haberler
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Nisan)
Nafizcan Önder
25 Nisan 2025
Eski ABD Başkanı Barack Obama, Bluesky platformuna katıldı
Haberler
Eski ABD Başkanı Barack Obama, Bluesky platformuna katıldı
Sena Tufan
25 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.