Türkiye'nin ilk metaverse ajansı

Metaverse markalara nasıl bir dünya vadediyor?

Son birkaç aydır pazarlama sektörünün en önemli gündem konusu “Metaverse”… Geleceğin en önemli pazarlama aracı…

Söyleşiler

Golin, iletişim sektörüne farklı bir bakış açısı kazandırdı

Geride bıraktığımız zorlu dönem Golin için bir dönüşüm süreci oldu. Böyle zorlu bir ortamda nasıl…

Söyleşiler

Muratbey aradığı rüzgârı buldu!

Almanya’dan Azerbaycan’a İngiltere’dan Çin’e kadar 25’e yakın ülkeye ihracat yapan Muratbey, TURQUALITY programına kabul edilen…

Söyleşiler

Ruhu besleyen moda!

Çevre duyarlılığı ve doğal kaynakların korunmasını kendine misyon edinen KNITSS, yaşanabilir bir gelecek için, “Sustain…

Söyleşiler

Yemek kartının ötesi: Multinet Up

Yemek kartı dediğimizde bugün artık, restoran, market ve akaryakıt alışverişinden kurumsal çözüm ve işletme desteklerine…

Söyleşiler

Doğanın içinde ilaç gibi bir festival: OutdoorFest

Tüm dünya için zorlu geçen pandemi sürecinde festivaller ve birlikte bir şeyler yapmak şüphesiz en…

Söyleşiler

Lojistik pazarına taze kan: Sendeo!

Pandemi sürecinde kimi sektörler derin yaralar alırken kimi sektörlerde de büyüme ivme kazandı. E-ticaretin şahlandığı…

Köy okulları

Köy okullarının “yardım kolisinden” fazlasına ihtiyacı var!

Ülkemizde köy okullarına yardım kavramı; acil ihtiyaçları gidermek üzere kırtasiye ürünleri ve giysilerle dolu koli…

Sinoz'un geninde dijital var

Kozmetik pazarında bir oyun bozan var!

Kozmetik pazarının ezber bozan markası Sinoz… Sadece onlinedan satış yapan yerli bir kozmetik markası olarak…

Geleceğin pazarlamasını anlatan kitap

Geleceğin pazarlaması bu kitapta!

22 bilim insanının Profesör Byron Sharp liderliğinde bir araya gelerek hazırladığı “Pazarlama, Yeni Pazarlama, Geleceğin…

Getwell 7 ayda pazar lideri oldu

7 ayda nasıl pazar lideri olunur?

Ardı ardına satışa sunduğu inovatif ürünlerle Getwell, sağlık ürünleri sektöründe tam bir devrime imza attı.…

iletişimde başarının sırrı

İletişimde başarının sırrı ne?

Wunderman Thompson CSO’su Richard Dunn’a göre başarılı kampanyaların anahtarları hiç değişmedi. Hâlâ işin temelinde aynı…