Söyleşiler

Boyner’in yeni dili: Empati, samimiyet ve gerçeklik

“Bi’ Tanısan Seversin” ile önyargılara, “Değişme Anne” ile hayatın içinden duygulara dokunan Boyner son yıllarda…

Söyleşiler

Orkun Işıtmak: “Dijitali televizyon gibi yönetemezsiniz!”

YouTube’un Türkiye’de yeni yeni yaygınlaşmaya başladığı dönemde sahneye çıkan Orkun Işıtmak, bugün kendi ajansıyla influencer…

Söyleşiler

Milyonlarca insan Pinterest’te ne arıyor?

Dijital dünyada ilham arayışının adresi Pinterest, rekor büyümeleriyle yıldızı parlayan bir platform… 570 milyon aylık…

Söyleşiler

“Made in Italy” Beymen’le Türkiye’ye taşınıyor

Bir zamanlar yalnızca nadir ve pahalı objelerle tanımlanan lüks, bugün bambaşka bir anlam taşıyor. Artık…

Söyleşiler

Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”

HBO’nun güçlü hikaye anlatımı ve Warner Bros. Discovery’nin global eğlence vizyonu, BluTV’nin yerel içgörüsüyle buluştu.…

Söyleşiler

Timur Soykan: “Bu haberleri eskiden yapsaydık hükümet düşerdi!”

Gazetecilik, yalnızca haber vermek değil, aynı zamanda toplumu aydınlatmak ve gerçekleri ortaya koymak için verilen…

Söyleşiler

Yandex Ads, “Premium Club”ı duyurdu…

Dijital reklamcılıkta iş ortaklıklarını güçlendirmeye odaklanan Yandex Ads, Türkiye pazarında önemli bir adım atarak Premium…

Söyleşiler

Bir sanat eserinden doğan ajans: OBERON

İsmail Polat, William Blake’in bir tablosundan esinlenerek ajansının ismini belirleyip stratejisini şekillendirdiğinde takvimler 2017’yi gösteriyordu.…

Söyleşiler

Dinamik lider, dinamik marka!

Takvimler 2019’u gösterdiğinde Cem Boyner’in “dönüşüm” arzusuyla Boyner Büyük Mağazacılık CEO’luğuna geldi Eren Çamurdan… Aradan…

Söyleşiler

Reklam sektörü “çözüm konkuru”nda

Reklam sektörünün çözüm bekleyen konusu konkur ilkeleri. Konkur akılcı bir yol, amenna… Ancak gerekli gereksiz…

Söyleşiler

Şule Aydın: “Bu meslek bir delilik hali!”

Gazetecilik şüphesiz ki hakikati arayanların mesleği… Şule Aydın da bu yolda yıllardır hem ekranlarda hem…

Söyleşiler

 “Türk kozmetik sektörüne yön veriyoruz”

Kozmetik dünyasında bilinçli tüketicilerin talepleri her geçen gün farklılaşıyor. Artık yalnızca kaliteli ürünler değil; aynı…