Efsane Uludağ Gazozu’nu sevenlere serinletici ve lezzetli tadıyla farklı bir deneyim sunan Efsane Uludağ Gazozu Portakallı, litrelik ürünlerinin tanıtıldığı yeni reklam filmiyle tüketicilerle buluşuyor. Uludağ İçecek’in “Gazoz Olma, Efsane Ol” kampanyasının yeni filminde yine ilk filmlerden tanıdığımız Efsane Adam başrolde yer alıyor. Efsane Adam bu kez dünyanın en yüksek zirvelerinden birinde gazozuna göz koyan bir gorille karşı karşıya kalıyor. Filmde Efsane Uludağ Gazozu Portakallı’nın 1,5 ve 2,5 litrelik ürünleri yine ilgi çekici bir şekilde ekranlara geliyor.
Farklı ülkelerden 70 kişilik bir ekibi bir araya getiren ve çekimleri İstanbul’da gerçekleştirilen reklam filminin yönetmenliğini ise serinin son reklam filminde olduğu gibi Kıvanç Barıönü üstleniyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Uludağ İçecek
Reklamveren Yetkilisi: Murat Zengin, Utku Erdem, Gözde Oktaş
Reklam Ajansı: Güzel Sanatlar
Yaratıcı Yönetmen: Tolga Suna
Reklam Yazarı: Metehan Örnek
Sanat Yönetmeni: Kemal Hayit, Mertcan Karpınar
Ajans Prodüktörleri: Neslihan Ateş, İpek Savaş
Stratejik Planlama: Handan Titiz, Ceyda Kılınç
Müşteri Grubu: Su Olgaç, Tuğçe Genç
Yapım Şirketi: Böcek
Yönetmen: Kıvaç Baruönü
Görüntü Yönetmeni: Jean Paul Seresin
Medya Planlama: TIME
Mecra: TVC, Radyo, Basın, Outdoor
Reklam filminin süresi: 34 sn.