Türk Telekom, yeni iletişim stratejisi “Sen Yeter Ki Hayal Et”i sabah gerçekleştirdiği basın toplantısıyla Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun’un ev sahipliğinde tanıttı. Türk Telekom, yıl boyunca yeni iletişim stratejisi kapsamında, sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücünü anlatacak. Marka, yeni sloganıyla insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyaç duydukları teknolojiyi sunduğunun altını çiziyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Türk Telekom
Reklamveren Yetkilisi: Hakan Dursun, Gelincik Onan, İrem Kaya, Göksu Karaman
Reklamveren Strateji Ekibi: Barış Karataş, Emre Meriç, Sevil Sert, Nilay Akgül
Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
CCO: İlkay Gürpınar
Executive Kreatif Direktör: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Eser Yazıcı, Gamze İçhedef, Erçin Sadıkoğlu, Erhan Dursun, Cem Yolal, Taygun Taşçı, Berkay Vela
Ronaldo ve Ümmiye Koçak aynı filmde
Türk Telekom, yeni strateji kapsamında “Sen Yeter Ki Hayal Et” sloganıyla yıl boyunca Türkiye topraklarından çıkmış gerçek başarı hikayelerini tüketiciyle buluşturacak. Bu gerçek kahramanların ilki ise Mersin’in Arslanköy adlı köyünde kurduğu tiyatroyla dünyaya sesini duyuran Ümmiye Koçak oldu. Daha önce yazdığı ve yönettiği “Yün Bebek” filmiyle New York Avrasya Film Festivali’nde büyük ödüle layık görülen Ümmiye Koçak, dünyanın en başarılı futbolcularından Cristiano Ronaldo’nun yer aldığı Türk Telekom’un yeni reklam filminde hem oynadı hem de filmin yönetmenliğini üstlendi. Kampanya filmi bugün yayınlanacak…