bardağa daldırarak bir yandan çayını demlerken bir yandan da Poşet Çay’a kampanyanın ödüllerini söyletiyor. Dağıtılacak ödüllerin 100 iPad, 10 Vespa ve 5 Mini Cooper olduğunu öğrenen Ozan Güven, Poşet Çay’a “Sen de iyi demlendin” deyip demlenen çaydan bir yudum aldıktan sonra keyifle arkasına yaslanıyor.
Bardakta doğru demlenen çayın kalitesini, rengini ve lezzetini de vurgulayan reklam filmi, “Lipton poşet çaydan 100 iPad, 10 Vespa ve 5 Mini Cooper. 25’lik ve 100’lük Lipton paketlerindeki şifreyi ad, soyad ve adresle birlikte 3161’e gönder, çekilişe katıl” mesajıyla sona eriyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Unilever
Reklamveren yetkilisi: Leyal Eskin, Sevgi Gür,Nihan Kayı, Derya Cantutan, Mert Yantaç, Merve Küçüker
Reklam ajansı: Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi
Yaratıcı yönetmen: Kerem Kanık, Cem Akar
Yaratıcı grup: Bora Adalı, Özgür Akpınar, Emre Gökdemir, Oğuzhan Dilek
Müşteri ilişkileri grubu: Ayse Evin, Rengin Sözeri
Stratejik planlama: Yelda Aktuna, Zeynep Demirci
Ajans prodüktörü: Elif Binay
Yapım şirketi: Dijital Sanatlar
Medya ajansı: Mindshare
Medya planlamacı: Özlem Ciragöz, Tuğçe İyisan, Arif Topçu, Kerem Gürel
Kullanılan mecralar: TV, internet, basın