Knorr Bulyon, uzun bir aranın ardından dikkatleri üzerine çekecek bir reklam filmiyle yenilendiğini duyuruyor. MullenLowe İstanbul imzalı reklam filmi, bugüne kadar hep pilavlarda kullanıldığını gördüğümüz bulyonun aslında farklı farklı evlerde, türlü türlü yemeklerde yaygın olarak kullanıldığını gösteriyor. Tüm bu çeşitliliği ise ilgi çekici bir görsel teknik ve çarpıcı bir stille anlatıyor. Görsel dünyasıyla yüksek bir seyir zevki sunan reklam filmi; dinamik müziği ve Türkiye’nin farklı köşelerini temsil eden sıcacık oyuncularıyla mozaiği tamamlıyor.
“Yenilenen Knorr Bulyon, lezzetin kalbinde yine o var” mesajının altını çizen reklam filmi, Knorr’un bir süredir yatırım yaptığı “haydi herkes sofraya” ana sloganıyla sonlanıyor.
Künye:
Reklamın Başlığı: “Milyonlar”
Reklamveren: Unilever / Knorr Bulyon
Reklamveren Yetkilileri: Şükrü Dinçer, Osman Albora, Aslı Erdoğan, Nida Benan Özer, Dasia Frayman, Pelin Özdil, Elif Terzi
Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul
Kreatif Direktör: Volkan Dalkılıç
Yaratıcı Ekip: Nadir Aydın, Çağkan Yüksel
Stratejik Planlama: Koray Serin
Marka Ekibi: Ceyda Coşkun, Aslı Haymana, Tais Berberyan
Ajans Prodüktörü: Hülya Efe Toptaş
Yapım Şirketi: Depo Film
Yapımcı: Ender Sevim, Burçak Bakla, Merve Yalçınkaya
Yönetmen: Eric Hillenbrand
Post Prodüksiyon: İmaj