“Irkçı olmamak yeterli değil; zaman ırkçılığın karşısında durma zamanı”

Reklam ajansı Grey tarafından P&G ABD. için hayata geçirilen “The Choice” adlı kampanya, ABD’de birkaç haftadır süregelen ırkçılık karşıtı protestolar ışığında herkesi “sadece gözlemlemeye değil, aksiyon almaya” davet ediyor.

Siyahi insanların tenlerinin yakın açıdan gösterildiği karelerle başlayan kampanya A.B.D’de teni beyaz olanların hayatlarının önemini kanıtlamak için savaşmak zorunda olmadığını ve doğuştan gelen bir güce sahip olduklarını belirtirken bu gücü “sadece ırkçı olmayarak değil” oy vererek, protestolara katılarak ve Black Lives Matter fikrini kabullendirmek üzere mücadele veren organizasyonlara bağış yaparak ortaya koymaları gerektiğinin altını çiziyor.

İLGİLİ HABERLER