Pazarlamanın kadın liderleri -2-

Derin içgörüsünü yaşamın her alanına yansıtan kadınlar elbette yaptıkları işlerle de fark yaratıyor. Özellikle de…

E-ticaretin en hızlıları 12 saatlik canlı yayında e-ticareti anlattı!

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi olma özelliği taşıyan ECHO Summit, 20-21 Ocak’ta…

Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in destekçileri belli oldu…

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde bu yıl üçüncü kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit, e-ticaret…

E-ticaretin ustaları ECHO Summit sahnesinde buluşuyor

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, bu yıl üçüncü kez online…

P&G 2021’de “Sevgiyle Liderlik Etme” taahhüdü veriyor

Topluma katkı, eşitlik ve kapsayıcılık ile çevresel sürdürülebilirlik konularında uzun süredir devam eden “Kurumsal Vatandaşlık”…

5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz…

Onur Yaprak, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak…

Günseli Özen yazdı: “Fayda yaratmak için bir davet var!”

GAP Bölgesi’nde doğru KSS uygulamaları için elbette kamunun öncü rol oynaması gerekiyor. Projelerin sürdürülebilir başarısı…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

P&G Onur Haftası için The Pause kampanyasını yayınladı

Daha önce de pek çok farklı konuda sosyal sorumluluk kampanyalarıyla öne çıkan P&G, bu kez…

“Irkçı olmamak yeterli değil; zaman ırkçılığın karşısında durma zamanı”

Reklam ajansı Grey tarafından P&G ABD. için hayata geçirilen “The Choice” adlı kampanya, ABD’de birkaç…

WARC Awards 2020’de toplumsal fayda yaratan markalar ödüllerine kavuştu

Heyecanla beklenen ve “alışılmışın ötesinde etkili” pazarlama projelerini onore etmeyi misyon haline getirmiş WARC Awards…

Fairy’nin evden çekilen reklam filmi “Boşa Harcama” diyor

 Procter & Gamble (P&G)’ın markası Fairy, Türkiye’deki 10. yılında gıda israfını önlemek için Gıda Kurtarma…