Türkiye'nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in destekçileri belli oldu...

Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in destekçileri belli oldu…

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde bu yıl üçüncü kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit, e-ticaret…

E-ticaretin ustaları ECHO Summit sahnesinde buluşuyor

E-ticaretin ustaları ECHO Summit sahnesinde buluşuyor

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, bu yıl üçüncü kez online…

P&G 2021'de “Sevgiyle Liderlik Etme” taahhüdü veriyor

P&G 2021’de “Sevgiyle Liderlik Etme” taahhüdü veriyor

Topluma katkı, eşitlik ve kapsayıcılık ile çevresel sürdürülebilirlik konularında uzun süredir devam eden “Kurumsal Vatandaşlık”…

5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz...

5 Milyar tüketicimizi duyuyoruz…

Onur Yaprak, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak…

Günseli Özen yazdı: "Fayda yaratmak için bir davet var!"

Günseli Özen yazdı: “Fayda yaratmak için bir davet var!”

GAP Bölgesi’nde doğru KSS uygulamaları için elbette kamunun öncü rol oynaması gerekiyor. Projelerin sürdürülebilir başarısı…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

P&G Onur Haftası için The Pause kampanyasını yayınladı

P&G Onur Haftası için The Pause kampanyasını yayınladı

Daha önce de pek çok farklı konuda sosyal sorumluluk kampanyalarıyla öne çıkan P&G, bu kez…

“Irkçı olmamak yeterli değil; zaman ırkçılığın karşısında durma zamanı”

“Irkçı olmamak yeterli değil; zaman ırkçılığın karşısında durma zamanı”

Reklam ajansı Grey tarafından P&G ABD. için hayata geçirilen “The Choice” adlı kampanya, ABD’de birkaç…

WARC Awards 2020’de toplumsal fayda yaratan markalar ödüllerine kavuştu

WARC Awards 2020’de toplumsal fayda yaratan markalar ödüllerine kavuştu

Heyecanla beklenen ve “alışılmışın ötesinde etkili” pazarlama projelerini onore etmeyi misyon haline getirmiş WARC Awards…

Fairy’nin evden çekilen reklam filmi “Boşa Harcama” diyor

Fairy’nin evden çekilen reklam filmi “Boşa Harcama” diyor

 Procter & Gamble (P&G)’ın markası Fairy, Türkiye’deki 10. yılında gıda israfını önlemek için Gıda Kurtarma…

Ceren Demir Tonguç: "Başarının anahtarı tüketicileri iyi dinlemek"

Ceren Demir Tonguç: “Başarının anahtarı tüketicileri iyi dinlemek”

P&G’nin ambalajlarının yüzde 86’sını geri dönüştürülebilir olarak ürettiğini söyleyen P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya…

P&G yeni medya ajansını seçti

P&G yeni medya ajansını seçti

MediaCom Türkiye, müşteri portföyüne dev bir firmayı daha kattı. P&G Türkiye, Mediacom’u medya iş ortağı…