E-ticaretin ustaları ECHO Summit sahnesinde buluşuyor

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, bu yıl üçüncü kez online olarak düzenleniyor. 20-21 Ocak 2021’de “Rapid Commerce” temasıyla gerçekleşecek zirve; alanındaki son gelişmeleri, ilham veren çalışmaları ve profesyonelleri 11 başlık altında sahneye taşıyacak. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle düzenlenen zirve, Marketing Türkiye web sitesi ile YouTube, Twitter ve Facebook hesaplarından canlı olarak yayınlanacak. Yayına Marketing Türkiye’nin Linkedin ve Instagram hesaplarından da ulaşılabilecek.

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi olma özelliği taşıyan ECHO (e-Commerce Head Organization) Summit, pandemi nedeniyle bu yıl ilk kez online olarak düzenleniyor. Deloitte’un küresel çapta edindiği deneyim ve bilgi birikimiyle desteklediği zirvede altyapı hizmetlerinden trendlere, pazarlama stratejilerinden kişisel verilerin korunmasına kadar iki gün boyunca sektörün kapsamlı bir biçimde ele alınması hedefleniyor. 20-21 Ocak tarihlerinde gerçekleşecek etkinliğin ana teması “Rapid Commerce” yani “Hızlı Ticaret” olarak belirlendi. Sebebiyse pandemiyle birlikte hayatımıza giren “hız” kavramı.

E-ticaretin en iyileri ödüllerine kavuşuyor

Zirvenin sonunda; halk oylamasıyla belirlenen, müşterilerine değer veren ve onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformları açıklanarak, ECHO Awards’de ödüllerine kavuşacak. Jürisinin halk olduğu oylamada, 38 kategoride en başarılı e-ticaret siteleri belirlenecek. Süreç bazlı değerlendirmedeyse; kullanım kolaylığı, estetik tasarım, ürün çeşitliliği gibi süreçlerdeki başarılarıyla öne çıkan marka ve platformlar ödüllendirilecek.

ECHO Summit’te neler konuşulacak?

1. Rapid Commerce
2. Consumer Shift
3. Customer Acquisition
4. Content Marketing
5. Customer Retention
6. Innovation
7. Dijitalleşmede Öncü Olanlar
8. Yeni Nesil Perakende
9. Güncel Lojistik Çözümleri
10. Veri Güvenliği
11. E-ihracat

ECHO Summit 2021, e-ticaretin en iyilerine ev sahipliği yapacak

E-ticaretin usta markalarının katılımıyla gerçekleşecek zirvede; e-ticaret platformlarının yanı sıra gıdadan giyime, perakendeden finansa, tüketici elektroniğinden kozmetik ve lojistiğe kadar farklı birçok sektör deneyimi konuşulacak. ECHO Summit, Deloitte’un içerik desteğiyle tasarlanırken, dijital bankacılık uygulamalarıyla öne çıkan Yapı Kredi Bankası zirvenin ana destekçisi. T.C. Ticaret Bakanlığı, TÜBİSAD, TÜRKONFED ve Etid’in de destek verdiği zirvede BluTV, Burger King, Boyner, Evyap, Facebook, GittiGidiyor, Google, Palo Alto Networks, Papara, P&G, Sephora, Sertrans Logistics, Shopi, Tchibo, TV Ekstra ve Vestel gibi e-ticaretin usta oyuncuları birikimlerini paylaşacak. ECHO Summit’in yayın sponsorluğunu 100’ü aşkın ülke arasında en iyi haber uygulaması seçilen Bundle üstlenecek. İletişim destekçileri arasında ise HÂUS İstanbul ve FM Data İletişim Danışmanlığı yer alacak.

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleşen ECHO Awards’da ilk üçe giren markalar belli oldu! Okumak için TIKLAYIN…

İLGİLİ HABERLER