En uzun yılın Z raporu

2020… Tüm dünyayı saran küresel salgın krizinden Amerika’da başlayıp etkisi küresel boyutlara ulaşan Black Lives…

Marka aktivizmi ne değildir?

Marka aktivizminden bir süredir bahsediyoruz. Özellikle George Floyd’un ölümünün ardından tüm dijital kanalları saran Black…

Aktivist markalar çağı başladı

Polis şiddeti sonucu hayatını kaybeden George Floyd’un ardından ABD’de başlayan ırkçılık karşıtı gösteriler hızla global…

Linkedin siyahlara büründü

A.B.D’de Haziran ayının başında George Floyd’un öldürülmesinin ardından başlayan ırkçılık karşıtı protestolarda bazı markalar Instagram’da…

“Irkçı olmamak yeterli değil; zaman ırkçılığın karşısında durma zamanı”

Reklam ajansı Grey tarafından P&G ABD. için hayata geçirilen “The Choice” adlı kampanya, ABD’de birkaç…

Reebok, CEO’nun duyarsız George Floyd tweet’inden sonra CrossFit ile ortaklığını sona erdirdi

Spor markası Reebok, CrossFit CEO’su Greg Glassman’ın George Floyd’un ölümünün ardından “Floyd-19” ifadesi içeren bir…

Twitter ırkçılığa karşı logosunu siyah yaptı

Twitter, Minneapolis’te siyahi George Floyd’un polis şiddeti sonucu hayatını kaybetmesinin ardından başlayan protesto gösterileriyle dayanışma…