Biz virüs değiliz, Asyalıyız!

Miami Ad School, Covid-19’un başlamasının ardından Asyalılara karşı tüm dünyada artan ırkçı söylemlere ve hareketlere…

Twitter yazılım dilinde kullandığı ırkçı tınılı terimleri temizliyor: Master (efendi) ve slave (köle) denmeyecek

Sosyal medya platformu Twitter ırkçılıkla mücadele adımları konusunda öne çıkan şirketlerden Sosyal medya platformu Twitter,…

Irkçı kökenlere dayanan Aunt Jemima markası kullanımdan kaldırılıyor

Amerika menşeili kahvaltılık gevrek üreticisi Quaker Oats, 130 yaşındaki “Aunt Jemima” markasının kökenlerinin ırksal bir…

“Irkçı olmamak yeterli değil; zaman ırkçılığın karşısında durma zamanı”

Reklam ajansı Grey tarafından P&G ABD. için hayata geçirilen “The Choice” adlı kampanya, ABD’de birkaç…