IKEA Singapur, koronavirüs’ün yayılmasını önlemek ve dünyayı güvende tutmak için evde kalan herkese teşekkür etmek adına TBWA Singapur çalışanları tarafından tamamı evde çekilmiş görüntülerden oluşan “Making Home Count” isimli kampanyasını yayınladı.
TBWA\ Singapur tarafından IKEA Sinapur için hazırlanan “Making Home Count” isimli reklam filmi koronavirüs salgınının yayılma hızını yavaşlatmak için evde kalan herkese teşekkür ederken aynı zamanda da insanların evde daha fazla zaman geçirerek neler başarabileceğinin altını çiziyor. TBWA Singapur çalışanlarının kendi evlerinde çektiği, düzenlediği ve hazırladığı videoların bir araya gelmesiyle oluşturulan kampanya koronavirüs salgını süresince ajans çalışanlarının günlük hayatından kesitleri gözler önüne seriyor. Kampanya aynı zamanda IKEA ürünlerini ön plana çıkarmak yerine tüm bu süre boyunca evde kalmanın olumlu taraflarını anlatıyor.
IKEA Güneydoğu Asya Pazarlama Müdürü Nigel Richardson, böyle zamanlarda evin artık her zamankinden daha önemli olduğunu ve kampanyanın insanları evde ve güvende kalmaya aynı zamanda da sevdikleriyle vakit geçirmeye teşvik etmesini umduğunu belirtiyor.
TBWA \ Singapur ECD Andy Grant, ev hakkında ev yapımı bir film yapmanın, şu anda birçok Singapurlu’nun yaşadıklarına ilham vermek ve bunları paylaşmak için “güzel bir yol” olduğunu düşündüğünü söyledi ve ekledi, “Yaratıcı olmaya ve yeni gerçekliğimizin günlük zorluklarına uyum sağlamaya kadar evde elde edebileceğimiz her şeyi kutlamak istedik.”