Bebeklere ve annelerine mışıl mışıl geceler vaat eden Johnson’s Bedtime serisi, 21 Aralık en uzun gecede lanse edildi. Devamında iletişimi güçlü bir içgörüye dayanan eğlenceli bir dijital kampanya ile desteklendi. Anneler ve bebekler arasında her gece yaşanan tatlı çekişme tarafların karşılıklı atışmasıyla sosyal medyaya taşındı.
Geometry Global İstanbul ve Johnson&Johnson’ın global adaptasyon ajansı Hogarth İstanbul işbirliğiyle hazırlanan kampanyanın “Bebekler İsyanda” adlı ilk filmi yayına girdiği gün itibari ile sosyal medyada 7 milyon kişiye, “Annelerin Cevabı” adlı ikinci film ise 8.5 milyon kişiye ulaştı.
Kampanya, bebeklerin yazdığı şarkıyla başladı. Barış Abilerinin popüler şarkısını uyarlayan bebekler, kendilerini uyutmaya çalışan annelerini “ti”ye aldı. İsyankâr bebekler ve çaresiz annelerin gerçek anlarına dokunan klip sosyal medyada izlenme rekorları kırdı.
Annelerin bu isyana cevabı gecikmedi. İlk videodaki çaresiz anneler Johnson’s Bedtime desteğini yanlarına alarak şarkıyı kendilerine göre uyarladı ve bebeklere patronun kim olduğunu hatırlattı.
Etkisi klinik olarak kanıtlanmış J&J Bedtime ile banyo, masaj ve uyku ritüelini uygulayan anneler, mışıl mışıl uyuyan bebeklerle tanıştı.
https://www.youtube.com/watch?v=U2WxqaBaeWE
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Johnson & Johnson
Reklamveren Temsilcisi: Gülden Duykan Kankotan
Reklam Ajansı: Geometry Global İstanbul
Prodüksiyon: Hogarth İstanbul
Stratejik Planlama: Özgün Özkalay
Yaratıcı Ekip: Ufuk Uslu, Öykü Berberoğlu, Ömer Harmankaya, Umut Güney, Zafer Aktuğu
Müşteri İlişkileri: Şeyda Tarablus, Kübra Kara
Ajans Prodüktörü: Meltem Köse, Hakan Ögrü
Yönetmen: Doğan Tanyel