Darüşşafaka, Olmasa da Olur kampanyasına yeni bir reklam filmiyle devam ediyor.
Düzenli bağışçı sayısını ve farkındalığı artırmak için 2015 yılında “Olmasa da Olur” kampanyasını başlatan Darüşşafaka Eğitim Kurumları, geçtiğimiz günlerde kampanyanın ikinci filmini yayınladı. Reklam filmi, “olmasa da olur” diyeceğimiz gereksiz şeyleri sanki yoklarmış gibi gösteren soyut bir anlatıma sahip.
Fazladan ve gereksiz yapılan harcamalar yerine düzenli bağış yapmaya çağıran film, TV ve dijitalde yayınlanırken, kampanya 360 iletişimle devam edecek.
İzleyicilere bazı harcamaların olmasa da olacağını ama eğitimin olmazsa olmaz olduğunu söyleyen Darüşşafaka’nın yeni reklam filmi 4129Grey imzası taşıyor.
Ajans: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Görkem Yeğin Mert
Yaratıcı Grup: Serkan Ün, Gökhan Buluk, Özge Yılmaz, Emre Çil, Abdurrrahman Gürses
Strateji Direktörü: Mert Tuncer
Stratejist: Elif Kansız
Marka Yöneticileri: Melis Erduran, Önder Işkın, Ece Kaptanoğlu Ajans Prodüktörleri: Gülşah Batıbeki, Yasemin Toprak Prodüksiyon: Kala Film
Yönetmen: Serter Tırmık
Müzik: Yalın