Atasay’ın evlenme tekliflerinin önemli bir durağı olduğuna dikkat çekiliyor. Geçtiğimiz yılbaşından bu yana “Atasay’a Gitmiş” konulu filmleriyle dikkat çeken marka,
sektördeki 75 yılın biriktirdiği güven, prestij ve kaliteli imajını farklı bir üslupla tüketicisine sunuyor. Markanın 2012 hedefi ise “Atasay’a Gitmiş” iletişimiyle; evlenme teklif etmenin, yılbaşı gibi özel günlerin önemli bir perakende durağı haline gelmek.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren : Atasay Kuyumculuk
Reklamveren Yetkilisi : Elif Arıcan / Grasiela Giritli
Reklam Ajansı : Elektrik Creative
Yaratıcı Yönetmen : Uğur Çakır
Yaratıcı Ekip : Sena Çınar, Demet Meletli
Marka Takımı : Işıl Ülgen, Seçil Topal
Stratejik Planlama : Elektrik Creative
Ajans Prodüktörü : Elektrik Creative
Yapım Şirketi : 4 Films
Yönetmen : Levent Onan
Kullanılan Mecralar : TV