Reklamveren: LG Türkiye
Ajans: Promoqube
Marka Direktörü: Gökbey İnaç
Proje Yöneticisi: Ecem Tuncer
Sosyal Medya Yöneticisi: Deniz Arslan
Metin Yazarı: Merve Kurtuluş
Sanat Yönetmeni: Cem Yücel
Prodüksiyon Şirketi: Profabrika
Yönetmen: Öykü Onur Tanyel
LG’nin yeni nesil akıllı telefonu V10, müziğin gücünü arkasına alarak yola çıktı. Hem de gençlerin yoluna!
Hedef kitlesinin kulağından düşürmediği müzikleriyle son zamanlara damga vuran yeni nesil alternatif müzik grupları ile anlaşan LG, hem eğlenceli hem de basit bir kurguyla interaktif bir gençlik projesi yarattı.
Alternatif müzik sahnesinden 4 şarkıya LGV10 ile klip çekiliyor!
Adamlar, Neyse, Nilipek ve Son Feci Bisiklet gruplarıyla işbirliği yapılan proje şöyle işliyor; www.lgv10suzolmaz.com adresine giren gençler, bu 4 grup arasından sevdikleri grubun hangi şarkısına klip çekilmesini istiyorlarsa o şarkıya oy veriyorlar. Oylama sonucunda en yüksek oy alan 4 şarkıya V10 ile klip çekiliyor! Sevdikleri grupların klibine kavuşan gençler V10’un görüntü kalitesine de şahit olmuş oluyor
Sanatçı gözüne güven, klipte senin videon yer alsın!
Bu projenin bir de bonus kısmı var ki asıl ilgiyi orası görüyor. Gençler kendi çektikleri görüntüler ile çekilecek kliplere dahil olabiliyorlar. Nasıl mı?
Kurgu çok basit, sanatçı gözüne güvenmeleri, seçtikleri şarkı ve grup adını yazarak kendi çektikleri videoları Instagram’da #V10suzOlmaz etiketi ile paylaşmaları yeterli. Bu alternatif müzik gruplarını tanımıyorsan da… Şimdi bisikletine atla, adamlarla buluş ve Nil nehrine doğru feci eğlenceli bir yola çık. Ya da neyse, www.lgv10suzolmaz.com ‘a gir hepsiyle tanış 😉