18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yapı Kredi’nin silikon vadisi kampanyası Google’da başarı hikayesi oldu
Haberler

Yapı Kredi’nin silikon vadisi kampanyası Google’da başarı hikayesi oldu

Marketing Türkiye
5 Ekim 2018
1 dk okuma

Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi’nin Silikon Vadisi kampanyası, yüksek performansıyla Google tarafından başarı hikayesi olarak ele alındı. İletişimde ana mecranın YouTube olarak belirlendiği kampanya, aynı hedef kitledeki farklı ilgi alanlarına sahip kişilere yönelik hazırlanan bumper reklamlarla dikkat çekerek tüm Google ürünleri toplamında  20 milyon kişiye ulaştı.

Yapı Kredi Marka Müdürü Didem Arslan, bankanın ana marka iletişim çatısı doğrultusunda yapay zeka robotu Gary’nin, Yapı Kredi teknolojileri karşısında geri düşmesini mizahi bir dille anlattıklarını belirtti. Arslan, bu hikayeden esinlenerek kurguladıkları kampanya ile ilgili şu değerlendirmede bulundu: “Türkiye’nin dijital bankası olarak, dijital alandaki iddiamızı pekiştirmeyi, teknoloji algı skorumuzu ve Yapı Kredi Mobil kullanıcı sayımızı daha da artırmayı hedeflediğimiz kampanyamızı geçtiğimiz Nisan ayında hayata geçirdik. Bu kampanyada tüketicilerden Yapı Kredi Mobil’i indirerek uygulamanın içine sakladığımız yapay zeka robotu Gary’i bulmalarını istedik. Gary’i bulan kullanıcıların arasından çekilişle belirlenen bir kişiye ise Silikon Vadisi seyahati hediye ettik.

Kreatifleri hedef kitlenin ilgi alanlarına göre farklılaştırdığımız bu kampanyada, YouTube bumper reklamlar için 4, TV’de ve dijitalde birer olmak üzere toplamda 6 farklı film hazırladık. Kampanyamız YouTube’da sinema içeriği izleyenlere bir fragman, müzik içeriği izleyenlere bir plak, spor içeriği izleyenlere ise maç taktiğini andıran farklı videolarla gösterildi. YouTube içeriğine özel olarak hazırlanan bu videolar toplamda 7.3 milyon kişiye ulaştı. Bu erişim, Yapı Kredi’nin reklam hatırlanma oranını yüzde 22,9 oranında yükseltti. Nisan ayı araştırma sonuçlarına göre, spontan marka bilinirliğinde bir önceki aya göre yüzde 100’lük artış gerçekleşti. Marka bilinirliğinde ise yüzde 28’lik artış yaşandı. Ayrıca, tüm Google ürünleri toplamında 20 milyon kişiye eriştik. Kampanyamızın, hedeflerimizin de ötesine geçen performansının Google tarafından bir başarı hikayesi olarak ele alınmasından dolayı mutluluk duyuyoruz.”

Think with Google web sitesinin Başarı Hikayeleri bölümünde yayınlanan vaka çalışmasına https://bit.ly/2DWpnjr linki üzerinden ulaşılabiliyor.

1 Refik Anadol şampiyonlar liginde
Refik Anadol şampiyonlar liginde
2 Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
3 Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
4 McDonald's Türkiye Katarlılar'a satıldı
McDonald’s Türkiye Katarlılar’a satıldı
5 Netflix’te “hesabı ortak kullanma” devri ne zaman bitiyor? | Son 24 saatin gündemi
Netflix’te “hesabı ortak kullanma” devri ne zaman bitiyor? | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?
İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?
Siyasi tweetler
Twitter profiliniz ne kadar siyasi?
Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Küresel liderlerin gündeminde ne var?
Haberler
Küresel liderlerin gündeminde ne var?
Nafizcan Önder
28 Mart 2022
"Şikayet" nasıl "sadakate" dönüşür?
Haberler
“Şikayet” nasıl “sadakate” dönüşür?
Hüseyin Tapınç
7 Mart 2022
PRİDA İletişim Ödülleri 2022 Başvuruları Açıldı
Haberler
PRİDA İletişim Ödülleri 2022 başvuruları açıldı
Gizem Yıldız
10 Mart 2022
Kadınlar en çok hangi sektörlerde iş arıyor?
Araştırma
Kadınlar en çok hangi sektörlerde iş arıyor?
Gizem Yıldız
8 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.