Esin Eser: “E-ticaret sitelerindeki ziyaretlerin yüzde 63’ü satın almayla sonuçlanıyor”
31 Mart’ta Radisson Blu Hotel, Vadistanbul’da gerçekleşen ve aynı zamanda Marketing Türkiye YouTube kanalından da canlı olarak yayınlanan ECHO Summit’in “Direct to Consumer Brands” oturumunda konuşan Yapı Kredi İş Geliştirme Müdürü Esin Eser, e-ticarette sınırları ortadan kaldırmanın yollarını anlattı.
Bugün ülkemizdeki 65 milyon internet kullanıcısının e-ticaret sitelerini günlük 20 milyon kez ziyaret ettiğini belirten Eser, bu ziyaretlerin yüzde 63’ünün satın almayla sonuçlandığını aktardı.
Verilerin e-ticaretin artık hayatın temel bir parçası haline geldiğini gösterdiğini söyleyen Eser, sözlerini şöyle sürdürdü; “E-ihracat rakamlarını incelediğimizde ne yazık ki ülke içerisinde ulaştığımız e-ticaret seviyesinin epey gerisinde olduğumuzu görüyoruz. Bu alanda devlet destekleri yeterli fakat operasyonel sürece hakim olmamamız nedeniyle çalışmalar karşılık bulamıyor.”