12 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

‘Üreten Anadolu Buluşmaları’ Afyon’da başlıyor

Marketing Türkiye
22 Kasım 2012
2 dk okuma

Şekerbank, 60. yılında yine müşterileri ile birlikte Anadolu’da olacak. Banka, 60. kuruluş yılına özel olarak düzenlediği ‘Üreten Anadolu Buluşmaları’ etkinliğinin ilkine, Anadolu’nun gücü ve potansiyeli yüksek illerinden biri olan Afyon’dan başlayacak. Afyonkarahisar protokolünün ve ilin önde gelen iş dünyası temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşecek ‘Üreten Anadolu Buluşmaları’, 27 Kasım 2012 tarihinde, Güral Afyon Wellness&Convention Oteli’nde gerçekleştirilecek. ‘Üreten Anadolu Buluşmaları’, Afyon’da Şekerbank Genel Müdürü Meriç Uluşahin, Kurumsal ve Ticari Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Orhan Karakaş ile İşletme ve Tarım Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Halit Haydar Yıldız’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilecek. Her biri alanında uzman konuşmacıların yer alacağı ‘Üreten Anadolu Buluşmaları’ Afyon panelinde, Milliyet Gazetesi Köşe Yazarı Prof. Dr. Güngör Uras ile Hürriyet Gazetesi Ekonomi Servisi Müdür Yardımcısı Sadi Özdemir de panelist olarak yer alacaklar. Toplantının moderatörlüğünü ise Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu yapacak.

Meriç Uluşahin: “60 yıldır üretenin yanındayız”
Şekerbank’ın, 60 yıla yaklaşan yolculuğunda, faaliyetlerini ‘Anadolu Bankacılığı’ misyonu ve toplumsal kalkınma vizyonu ile yürüttüğünü belirten Şekerbank Genel Müdürü Meriç Uluşahin, “Kuruluşumuzdan bu yana, 60 yıldır, iyi ve kötü günde üretenin yanında yer aldık ve Anadolu’nun bankası olduk. Bugün de ilk günkü heyecanımızla üretimi destekliyor ve Türkiye ile büyüyoruz.” dedi. Banka olarak Afyon’dan başladıkları ‘Üreten Anadolu Buluşmaları’ projesinin, Şekerbank’ın tarıma, esnafa, KOBİ’lere ve işletmelere odaklı ‘Anadolu Bankacılığı’ stratejisinin bir sonucu olduğunu vurgulayan Meriç Uluşahin, şunları söyledi: “Yerel özellikleri ve ihtiyaçları dikkate alan, sadece büyük metropollerde değil, Anadolu şehirlerinde de aktif olan, yalnızca büyük işletmelere değil, küçük ve orta boy işletmelere de elini uzatan bir bankayız. Afyon’da ilkini gerçekleştireceğimiz ‘Üreten Anadolu Buluşmaları’ projesi, Şekerbank’ın üretimi destekleyen bu yaklaşımının bir ürünüdür. Bankamızın 60. kuruluş yılına özel olarak başlattığımız bu proje ile hedefimiz, 60 yıldır birlikte büyüdüğümüz müşterilerimizin il il ayağına giderek, onlara ve Anadolu ekonomisine yaptığımız katkıyı yükseltmektir. Umuyoruz ki bu toplantılar yeni Anadolu markaları çıkmasına, gittiğimiz illerdeki üretimin artmasına, dolayısıyla ülkemiz ekonomisine fayda sağlar.”

 
‘Üreten Anadolu Buluşmaları’ etkinliği kapsamında düzenlenecek panelde, Afyon’un üretimine ve iş potansiyeline özel olarak seçilen konular işlenecek. Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu’nun moderatörlüğünde düzenlenecek panel, genel ekonomi, firmaların mevcut konjonktürde nasıl ilerleyebileceği, mermer ihracatı, sağlık turizmi gibi ana başlıklar etrafında gerçekleşecek. Şekerbank Genel Müdürü Meriç Uluşahin ile birlikte, Milliyet Gazetesi Köşe Yazarı Prof. Dr. Güngör Uras, Hürriyet Gazetesi Ekonomi Servisi Müdür Yardımcısı Sadi Özdemir ve İstanbul Doğal Taşçılar Birliği Derneği Başkanı Mustafa Mermerci ile DEİK Sağlık Turizmi İş Konseyi Yürütme Kurulu Üyesi Dr. Hasan Kuş, panelde konuşmacı olarak yer alacaklar.

“Emeğin değeri nasıl markaya dönüşür?”
Marketing Türkiye koordinasyonuyla öğleden önce düzenlenecek ‘Emeğin değeri nasıl markaya dönüşür?’ başlıklı eğitim oturumlarında ise Marka Stratejisti Hakan Senbir, Yaratıcı Marka Stratejisti Yunus Baran ve Project House – Havas Yönetici Ortağı Cüneyt Devrim ile KGF (Kredi Garanti Fonu) Eskişehir Şube Müdürü Yeliz Gözde Acar konuşmacı olacaklar. Markanın, ürünün üzerine nasıl bir katma değer sağladığı konusunda Türkiye ve Dünya’dan örneklerin paylaşılacağı zengin içerikli eğitimlerde, marka olmanın gerekleri ve gelişen Türkiye coğrafyasında marka olmanın incelikleri paylaşılacak.

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 bim
85 milyonun aklında tek bir soru: BİM’e gerçekten psikolog gelecek mi?
3 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
4 ikinci el araç
İkinci el araç satışında sınırlamalar kapıda!
5 L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
Güncel Haberler
enflasyon (2)
Yüksek gelirli tüketici, enflasyon dalgasında sörf yapıyor
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Penti'den Harry Potter'ın 21. yılına özel koleksiyon
Penti’den Harry Potter’ın 21. yılına özel koleksiyon
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple Music'te "canlı performans" zamanı!
Haberler
Apple Music’te “canlı performans” zamanı!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Netflix CEO'su reklamlı abonelik modelini değerlendirdi | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Netflix CEO’su reklamlı abonelik modelini değerlendirdi | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
3 hafta önce
enflasyon
Haberler
Enflasyon yüzde 78,62’ye yükseldi
Seda Başpınar
4 Temmuz 2022
Tüketicinin abonelik iştahı artıyor
Haberler
Tüketici aboneliklere doymuyor
Gizem Yıldız
24 Haziran 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.