Twitter’dan reklam atağı!
Reklam geliri politikasını görüntülü reklamcılık üzerine kurmayan Twitter, farklı reklam politikasını daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor. Gazeteport’ta yer alan habere göre ”Promoted” başlığıyla şirketlere belirli hesap, tweet ve trend topiclerin görünürlüğünü arttırma imkanı sunan şirket, reklamlardan kazandığı geliri arttırmanın yollarını arıyor. Twitter CEO’su Dick Costolo, yaptığı açıklamada, promosyonlu twitleri 50 ülkede satmak istediklerini kaydederek Brezilya, Fransa ve İspanya’daki ücreti servisleri diğer ülkelere yaymak istediklerini bildirdi. Twitter’ın otumuş bir reklam platformuna ve reklam verenlerin talebini karşılayacak daha büyük bir kullanıcı bazına ihtiyaç olduğu belirtilmişti. Twitter’ın, 2014 yılında reklam gelirlerinin 1 milyar doları geçmesi tahmin ediliyor.