2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TÜİK Türkiye ekonomisinin 2021'de yüzde 11 büyüdüğünü açıkladı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

TÜİK Türkiye ekonomisinin 2021’de yüzde 11 büyüdüğünü açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
28 Şubat 2022
4 dk okuma

TÜİK Türkiye ekonomisinin 2021’de yüzde 11 büyüdüğünü açıkladı

TÜİK Türkiye ekonomisinin 2021'de yüzde 11 büyüdüğünü açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2021 yılına ilişkin büyüme rakamlarını açıkladı. Buna göre, Türkiye ekonomisi beklenenin de üzerine çıkarak son çeyrekte yüzde 9,1 büyüme kaydederek 2021’de toplamda yüzde 11 büyüme kaydetmiş oldu.

Üretim yöntemine göre cari fiyatlarla gayrisafi yurt içi hasıla (GSYH), 2021’de bir önceki yıla göre yüzde 42,8 artarak 7 trilyon 209 milyar 40 milyon liraya ulaştı. Kişi başına GSYH değeri cari fiyatlarla 85 bin 672 lira (9 bin 539 dolar) olarak hesaplandı.

AA Finans Beklenti Anketi’ne göre ekonomistler, 2021’de Türkiye ekonomisinin yüzde 11,1 büyümesini, 4. çeyrekte GSYH’nin yüzde 8,7 artmasını öngörmüştü.

Intel ve AMD Rusya’daki çip satışını durduruyor

TÜİK Türkiye ekonomisinin 2021'de yüzde 11 büyüdüğünü açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Rusya’nın Ukrayna’daki savaşı sürdürmesi üzerine tepkiler gelmeye devam ediyor.

Devlet başkanları bu konuda direkt bir müdahalede bulunmasa da şirketler Rusya’ya yaptırım uygulamayı tercih ediyor. Elon Musk Starlink uydusunu açarak Ukrayna’ya destek eli uzatmıştı. Google ve YouTube ise Rusya da platformlar üzerinden gelir elde edilmesini yasaklamıştı. Şimdi bir darbe de Intel ve AMD’den geliyor. Markaların Rusya’ya çip tedarik etmeyeceğini açıklamasıyla birlikte bir süredir global düzeyde yaşanan çip krizi en büyük etkisini Ruya’da gösterecek gibi…

Putin’in yatı hacklendi, yeni rota oluşturuldu!

Putin'in yatı hacklendi

Rusya ve Ukrayna arasındaki savaş sürmeye devam ederken çatışmalar yalnızca gerçek dünyada değil, siber dünyada da gerçekleşiyor. Rusya’ya karşı düzenlenen siber saldırılarda dünyanın en meşhur hacker topluluğu Anonymous da rol alıyor. Geçtiğimiz gün devlet televizyonlarını hackleyen Anonymous hackerları, bugün farklı bir girişimleriyle daha gündeme geldi.

Bir grup Anonymous hackerı, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’e ait olduğu iddia edilen “Graceful” isimli lüks yata saldırı düzenledi. Yaklaşık 97 milyon dolar değerinde olduğu bildirilen yatın deniz trafik verileri değiştirildi ve yat, Ukrayna’nın Rusya tarafından ele geçirilen Yılan Adası’nda kaza yapmış gibi gösterildi.

Anonymous hackerlarının araştırmacı gazeteci Ryan Gallagher’e verdiği bilgiye göre saldırı, gemilerin sabit verilerini, sefer bilgilerini ve devingen bilgilerini barındıran donanım sistemi Otomatik Tanımlama Sistemi üzerinden yapıldı. Son yıllarda pek çok saldırıya maruz kalan gemilerdeki bu sistem, son saldırıyla birlikte yeniden saldırıya ne kadar açık olduğunu kanıtlamış oldu.

1 Mart Future Day 2022 programı belli oldu!

İlki Türkiye’de olmak üzere tüm dünyada 1 Mart tarihinde kutlanan Future Day, Fütüristler Derneği ve Marketing Türkiye iş birliğinde online olarak gerçekleşecek. 1 Mart 2022 Salı, Marketing Türkiye ve Fütüristler Derneği YouTube hesaplarından canlı olarak yayınlanacak etkinlikte ana tema bu sene “Yok Oluştan Önce Son çıkış” olarak belirlendi… Konuşmacıları arasında akademisyenler, STK’lar ve yazarlar bulunan Future Day 2022; Abdi İbrahim, Arçelik, Coca Cola, Finish, Ford Otosan ve Yapı Kredi’nin değer paydaşlığıyla gerçekleşecek.

Geçtiğimiz yıllarda Gençliğin Geleceği, Kadının Geleceği, Gelecekte Mutluluk, 2040 Yılında Organik Olmak gibi konuların ele alındığı 1 Mart Gelecek Günü etkinliklerinde Timothy Mack, Peter Bishop, Gerd Leonhard, Cristina Dolan, Dr. Amy Zalman, Erica Orange, Jared Weiner, David Wood gibi Türkiye ve dünyadan saygın fütüristleri geniş kitlelerle buluşturan Future Day, bu yıl iklim krizi karşısında ciddi ve kararlı şekilde sorumluluk almanın vaktinin geldiğini vurgulayacak.

Markaların, STK’ların, merkezi kamu kurumlarının, belediyelerin ve elbette bireylerin hep birlikte harekete geçmesinin önemine yedi ana başlıkta ışık tutulacak: Büyük Uyarı, Su, Ekosistem, Şehir, Tarım ve Gıda, Yeni Teknoloji ve Ekonomi.

Reklam sektöründe kaynak kurudu

TÜİK Türkiye ekonomisinin 2021'de yüzde 11 büyüdüğünü açıkladı | Son 24 saatin gündemi

“İnsan kaynağı bulmakta zorlanıyoruz…” Son yıllarda belki de reklam sektöründe en çok dile getirilen şikayetlerden biri bu. Peki ama elimizi nereye atsak üniversiteye denk gelen, mezunların fellik fellik iş aradığı bir dönemde neden böyle bir sorun yaşanıyor? Yanıtı basit: Çünkü gençler reklamcı olmak istemiyor. İsteyenler de şartları kabul etmiyor.

İşin gerçeği, freelance iş bulmak öyle zor da değil. Dünya elimizin altında, LinkedIn’de binlerce iş dizilmiş sıraya adaylarını bekliyor. Adaylar da haliyle eskisinden çok daha seçici davranıyor. O zaman, yeni yetenekleri çekmek, profesyonelleri elde tutmak için ne yapmak gerekiyor?

Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilip Digital Advice Lab tarafından analiz edilen İş Memnuniyeti Anketi’ne göre işinden ya da maaşından memnun olan reklamcılar iş değiştirmeyi çok daha az düşünüyor. İkisinden birinde kesinlikle mutsuz olan çalışanların tamamı iş değiştirmeyi düşünüyor olsa da araştırmamız özellikle ücretin motivasyonda önemli bir yeri olduğunu ortaya koyuyor.

Araştırmanın ortaya koyduğu bir diğer sonuç çalışma şartları, iş arkadaşları, yükselme imkanı ve işini sevme gibi noktaların da reklamcılar için belirleyici unsurlar olduğunu gösteriyor… Reklamcılar ajanslardan kendilerine değer katmasını istiyor. Bu sebeple çözüm, ortalamanın üstünde bir maaş verip ondan sonra reklamcıların hayatını ajansa adamasını beklemekten geçmiyor. Gençleri dinlemek ve anlamak gerekiyor. Araştırmayla ilgili diğer detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1#MiracKandili
234 Türk
3Tüm İslam
4Vefatının 11
5#UkraynanınYanındayız
6#UkraineRussiaWar
7#NecmettinErbakan
8#GSvCRS
9Özgür Demirtaş
10Ruhları

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1SWIFT sistemi nedir
2Alanyaspor Konyaspor
3Galatasaray
4Gs
5İmsak
6İlber Ortaylı
7Giresunspor-Göztepe
8Harkov
9Imsak
10Ankara Akşam ezanı

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Brawl Stars: Brawl Talk – Flying Brawler, Game Modes, and MORE!
2Peş Peşe Açıklamalar Geliyor! Rusya Ukrayna Savaşı Şiddetlendi!
3КАСТОМ КЛАВЫ: #27 Часть(PAC-MAN)
4SON DAKİKA! Rusya-Ukrayna Savaşında Dakika Dakika Tüm Gelişmeler
5Teyit Yok Ama Görüntüler Bayraktar TB2 Gibi! Ukrayna Rus Konvoyunu İmha Etti
6Üç Kız Kardeş 2. Bölüm Fragmanı – 2
7Ukrayna’daki Bayraktar SİHA’lara Ne Oldu? Ürkütücü Rusya İddiası: Havalanmadılar Bile – TGRT Haber
8Rus Savaş Uçağı Paramparça Edildi! Ukrayna Uçakları Vurdu! Bayraktar TB2 Dünyayı Sarsıyor
9İmha Edilen Rus Konvoyunu Bayraktar TB2 Mi Vurdu?
10PİRANA DOLU HAVUZA GİRDİM!! (EFSANE VİDEO)
featured
1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
3 çikolata
Türkiye hangi çikolatanın bağımlısı?
4 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
5 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Kadınlar saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyor
Kadınlar kuaförün yolunu unuttu: Saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyorlar
Yerli yerinde 5. yaşında Kars'ta!
Yerli yerinde 5. yaşında Kars’ta!
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Haberler
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Gizem Yıldız
5 gün önce
Her iki kişiden biri kıyafetini “dijital vitrinden” seçiyor
Araştırma
Her iki kişiden biri kıyafetini “dijital vitrinden” seçiyor
Seda Başpınar
1 Haziran 2022
Renkler tüketiciye ne söylüyor?
Haberler
Renklerin tüketicinin dikkati üzerindeki etkisi kanıtlandı
Gizem Yıldız
20 Mayıs 2022
Türk startup ekosistemi en başarılı dönemini geçiriyor!
Haberler
Türk startup ekosistemi en başarılı dönemini geçiriyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.